Shazam Encore v5.9.0 (APK)


Adını bilmediğiniz ama çok beğendiğiniz bir şarkı duydunuz ve bu şarkıyı kimin söylediğini, kimin yazdığını çok merak ediyorsunuz. Artık merakınızı hemen dindirecek bir uygulama var. Shazam.

Bu uygulama ile duyduğunuz şarkıyı telefonunuza da dinletiyorsunuz ve Shazam 15 saniye içerisinde o şarkı ile ilgili bütün bilgileri önünüze döküyor. 

Apple platformunda bir fenomen haline gelen Shazam artık android platformunda da fenomen olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Androidliyim  okuyucularına markette 5.65 $ olan bu uygulama ücretsiz şekilde sunuyorum.


APK LİNKİ

Yorumlar

  1. black marketi koyar mısınız uzun süredir arıyorum ?

    YanıtlaSil
  2. link ölmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler.
      Link yenilenmiştir. İndirebilirsiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)