SoundHound ∞ Müzik Araması v7.5.1 FULL APK


SoundHound daha önce paylaştığım uygulama olan Shazam Encore gibi herhangi bir yerde veya mekan da çalan şarkıyı kimin söylediğini, şarkının adını öğrenmenize yarayan çok yararlı bir uygulamaKimilerine göre Shazam Encore daha iyi kimilerine göre SoundHound daha iyi bir uygulama. Benim için ikisi de aynı. Siz istediğinizi indirip kullanabilirsiniz. İkisi de full sürüm olarak sitede paylaşılmıştır.

SoundHound ∞ Müzik Araması içerdikleri: 
♪ Dünyanın en hızlı müzik tanıma: en az dört saniyede bir hoparlörden çalmaya adı geçer. Şimdi sınırsız kullanımı ile!
♪ Dünyanın tek uygun şarkı ve uğultu tanıma
♪ LiveLyrics: müzik tanıma için müzik ile zaman içinde Lyrics bakın
♪ Ana ekran widget uygulamayı çalıştırmaya gerek kalmadan müzik tanımanızı sağlar
♪ YENİ: Gerçek zamanlı Facebook ve Sanatçılarından Twitter Güncellemeleri



Yorumlar

  1. dosya kaldırıldı yazıyor

    YanıtlaSil
  2. Uyarınız için teşekkürler. Telif hakları dolayısıyla kaldırılmış olabilir. Ancak sorun değil ben tekrar upload ettim. İndirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Uyarınız için tekrar teşekkürler. Tekrar upload ettim artık bir sorun olacağını sanmıyorum. İndirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler kardeşim bu steyi tek geçerim onca ste gördüm bu ste gerçekten harika aldatmaca yok en önemlisi ilgilenme var ve her şey mükemmel teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim. Görüşleriniz beni çok mutlu etti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Chvrches görmek beni çok şaşırttı:)) eline sağlık hocam

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Android Sistem WebView Uygulaması Nedir?

Buz Devri Maceraları v1.9.2d MOD APK - SINIRSIZ ALIŞVERİŞve ANTİ BAN HİLELİ

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Vegas Gangsteri v3.1.0r MOD APK | PARA ELMAS ANAHTAR ANTIBAN HİLESİ

Goat Simulator Payday v1.0.0 FULL APK+OBB

El Feneri (Flashlight) HD LED Pro! v1.93.03 FULL APK

Minecraft: Pocket Edition v1.0.9.1 FULL APK - Android için orijinal Minecraft

Fotoğraf Gizleyici Pro [Photo Locker] v2.0.1 FULL APK