Alarm Saatim (My Alarm Clock) v2.16 FULL APK

Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim.com

Alarm Saatim (My Alarm Clock) Android FULL APK

Alarm Saatim cihazınızı en sevdiğiniz melodileri çalan bir ALARMLI SAATE, mükemmel temaları ve güncel hava durumu bilgilerini gösteren bir BAŞUCU SAATİNE ve geceleri uykudan önce sizi sakinleştirecek bir ZAMAN AYARLI SAATE dönüştürüyor.


• Alarmlı Saat: en sevdiğiniz şarkıyla uyanın
• Hava durumu bilgileri: yerel hava durumunu ve hava koşullarını canlı kontrol edin
• Tasarımcı saatleri: çeşitli şık saat şekillerinin keyfini çıkarın
• Güzel saat araç-gereçleri: Ana Ekranınız üzerinde saati k•ontrol edin
• Zaman Ayarlı Saat: rahatlatıcı melodilerle ya da beyaz gürültüyle uykuya dalın
• Komodin modu: cihazınızı mükemmel bir başucu saatine dönüştürün
• Portre ve manzara modu: saat her iki ortamda da mükemmel çalışır
• Çoklu alarm desteği: asla uyuyakalmayacaksınız ya da önemli bir etkinliği kaçırmayacaksınız!
• Arka plan alarm desteği: uygulama çalışmadığında dahi alarm çalar
• Ana ekran üzerindeki kısa yollar: zaman ayarlı saate ve alarmlara kolay erişin
• Karartma özelliği: iyi bir uykunun sonunda sizi köre çevirmemesi için ekranın parlaklığını değiştirin


Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim.com Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim.com
Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim.com Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim.com Alarm Saatim My Alarm Clock Android APK İndir - androidliyim.com

APK: Alarm Saatim (My Alarm Clock) v2.16 APK İndir

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)