Asphalt 7: Heat [Hile] v1.1.1 (MOD APK)


Meşhur Asphalt 7 serisinin en hızlı ve görsel olarak en çarpıcı sürümüyle ısı hızına ulaş.

BİRİNCİ SINIF BİR KOLEKSİYONAralarında efsanevi DeLorean'ın da bulunduğu Audi, Lamborghini ve Aston Martin gibi prestijli üreticilere ait 60 inanılmaz araç sür.

YENİLİKLER
SÜPER YENİ ARABALAR & ETKİNLİK ÇEŞİTLERİ
O yürek sende varsa -- göster!
MAZDA FURAI'yi kaçırma.
Marussia B2'yi yola getirebilecek misin? Gücü dizginle!
Yeni Alpine A110-50, klasik bir hız makinesine yeni bir yorum! Bu arabanın her parçasını hak etmek için tüm etkinliklerde birinci gel!
Plymouth Prowler ve üstü açılır JAGUAR XKR-S'i kullanabilecek klasa sahip misin?
Seviye kapasitesi artırıldı ve yeni sınırlı süreli kupalar eklendi.


Yorumlar

  1. Başkanım lisans kontrol ediliyor diyo hep aynısı geliyor diğer oyunlar hepsi oldu ama asphalt hiçbir serisi olmadı boşuna mı indirdim bir yardım etsen tabletim var

    YanıtlaSil
  2. lisans kontrol ediyor sonra oyundan atıyor yardım edin

    YanıtlaSil
  3. lisan kontrol ediliyor dedikten sonra oyun kapanıyo yardım

    YanıtlaSil
  4. oyundan atıyor yardım edecek kimse yok sanırım

    YanıtlaSil
  5. Bu apk nasil kurulacak meta-inf res felan var bildiğim apklerden farkli bu

    YanıtlaSil
  6. yardım oyundan atıyorrrrrr

    YanıtlaSil
  7. dataları yukledınızmı ona ragmen oundan atuyomu

    YanıtlaSil
  8. ben tablete yüklüyorum bunu tablette android obb yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OBB klasörü yoksa kendiniz oluşturup içine atmalısınız

      Sil
  9. teşekkür ederim tableti pc ye bağlayınca sd card ta gördüm oyun gayet güzel ama grafikler neden bu rsimlerdeki gibi değil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  10. Emeğine sağlık kardeşim oyun xperia u da gayet güzel çalışıyor yalnız problem yaşayanlar herhalde neti açmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  11. grafikler burdaki gibi değil nerden ayarlıyoruz bu grafikleri ben grafikleri felan için indirmiştim resmen atari oyunu oynuyomuş hissi var araç renkleri felan mat :(

    YanıtlaSil
  12. Evet renkler bendede mat anlamadım

    YanıtlaSil
  13. tabletle alakalı desem cortex a10 işlemci 1 gb ram var 4 çekirdek daha mı iyiysi lazım ne yani ?

    YanıtlaSil
  14. Bende Açıldı Arkadaşlar Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. kardeş buy part 1 imi çıkartıcaz sadece diğerleri ne olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen kurulum talimatlarını dikkatlice okuyun ve uygulayın

      Sil
  16. kaedeşim tamam da hepsini tek tek mi çıkarıcağız bilgi ver diğerleri ne işe yarıyor bu arada sağol süper paylaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.1. DATA dosyalarının aynı klasöre indiğinden emin olun.
      2. DATA dosyasını .rar'dan çıkarın. (Part 1'e sağ tıklayıp 'Buraya Çıkart/Extract Here' a tıklayın.)
      Bütün partları aynı klasöre indirip sadece ilk parta sağ tık yapıp çıkar diyeceksiniz. Diğerleri otomatik inecek.
      Googledan partlı dosyaları birleştirme diye arasanız bile bulabilirdiniz bu bilgiyi

      Sil
  17. tçok teşekkürler telefonum galaxy s3 mini sorunsuz çalıştı indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  18. Bende s3 mini kullanıyorum kasmiyor degilmi ona gre indiricegim

    YanıtlaSil
  19. Data dosyasini android/data klasorune indirsem olur mu? Android/obb diye bir klasor yok da
    Tabletim viewpad 10s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef olmaz.
      obb klasörü yoksa kendiniz oluşturabilisiniz.

      Sil
    2. 4. parti indiremedim bi sorun mu var acaba

      Sil
    3. Bir sorun yok.
      İndir diyip ardından Yine de indir diyerek indirebiliyorsunuz.

      Sil
    4. Tamam yukledim ama soyle bir sorunum var yardimci olursan sevinirim
      Neden bilmiyorum ama beni tableti , bilgisayara usb ile baglayamiyorum
      o yuzden bende dosyalari winrardan cikarip flasa yukleyip flastan tablete data dosyasini atmayi dusundum , ama dosyalari cikaramadim
      'incert a dick with volume' diye hata veriyor

      Sil
  20. Tamam osorunu cozdum beden bir sonraki parti secmemi isttiyormus yinede saolun
    Aama simdi sanirim ddaha buyuk bir ssorun var datayi yukledim apkyi acctim 'ayristirma hatasi' diyoor sorun nee??

    YanıtlaSil
  21. Data ile apk linki farklı mı

    YanıtlaSil
  22. beden xperia z var ancak girerken atıyor...

    YanıtlaSil
  23. ya hocam bende asphalt 7 yüklü ama sürümü 1.0.0 hepsini inndirmek zorundamıyım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yeni DATA dosyalarını da indirmelisiniz

      Sil
  24. şimdi ben bunu diğerinin üstüne kurarsam herşey silinecek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir oyun kurar gibi olduğundan herşeyiniz silinecektir

      Sil
  25. main.1060.com.gameloft.android.anmp.glofta7hm hatası var.. kopyalanamıyor diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam şimdi oldu. obb ye direk kaydetmiyordu.. başka bir klasör açıp içine attım.. es file explorer ile dosyayı obb içine kopyaladım.. çalıştı.teşekkürler

      Sil
  26. Kardeşim oyuna giriyor açılmadan kendiliğinden ana menü ye dönüyor neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yüklüyorum giriyor menüye dönüyor anlamadım?

      Sil
  27. Hocam rardan çıkarmak e demek nasıl çıkarrıyoruz lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum talimatlarının 2. maddesinde belirtilmiştir. Parantez içinde yazanlar.

      Sil
  28. Anıl abi bnm tel lg l9. Dahilii karttaki obb klasorunde bir tek gta var ve 1.32 gb yer kapliyor yani 100 mb yer kaldi telde 8 gblik hafiza kartm var ve oyunu hafiza kartina atamiyorum buna bi cozum varmi simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu hafıza kartına atmak için ya hafıza kartını direkt bilgisayara ya da telefonu usb kablo ile bağlayıp usb depolama birimini açarak hafıza kartına erişebilirsin. Bunun ile ilgili Rehber bölümünden en üstteki yazıyı okuyabilirsin

      Sil
  29. hocam emeğine sağlık fakat galaxy s4 de partlardan çıkanı android/obb kısmına atıyorum, main.1060.com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM.obb kopyalanamıyor hatası alıyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Galaxy S4'te dosya kopyalanmasına karşı bir koruma varmış.
      Onu araştırıp sorunu çözebilirsiniz

      Sil
  30. Bende Galaxy s4 mini var inşallah güzel çalışır şuanda indiriyorum paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. merhaba arkadaşlar oyunu indirdim buraya çıkart dedim com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM klasörü içinde nomedia, main.101.com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM ve patch.1040.com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM diye bişe var bide data diye bi dosya var(içinde intro yazan video var) bunların klasördeki hali nasıl olcak anlamadım anlatılanlar sadece main.101.com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM dosyasını anlatio

    YanıtlaSil
  32. çok teşekkürler oyun çalışıyor

    YanıtlaSil
  33. Sadece APK dosyası hata verdi ve APK yükleyici tarafından tanınmadı. Başka bir yerden yükleyip oyunu kurdum, sorunsuz çalıştı; ancak kontrolleri hoşuma gitmediği için oyunu kaldırdım.

    Özetle; araba yarışı oyunlarını sevenler için kaçırılmayacak bir oyun; ama kontrollere alışmak biraz zaman alabilir.

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Merhaba rarları indirdim fakat buraya cikar diyince hata veriyor nasil yapabilir yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
  36. Merhaba rarlari indirdim ama buraya cikar deyince hata veriyor yardimci olur musunuz lutfen yanitlayin

    YanıtlaSil
  37. part 2 indirilemiyor, neden acaba? pc de mi bi sorun var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma