Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7c [Nükleer Erime] (APK+DATA)


Aksiyon FPS oyunlarının en iyisi, mobil oyunların sınırlarını daha da zorlayacak yeni bir bölümle yeniden akıllı telefonlarda. Nükleer bir savaşın ardından küresel bir yıkımı önlemek, korkutucu derecede iyi tanınan bir terörist grubu bulmak ve dünya liderlerini onlardan kurtarmak zorunda olan birkaç elit askerin elindedir.


GELMİŞ GEÇMİŞ EN UNUTULMAZ NİŞANCI OYUNUNA DAL
Hikayenin etkileyici yoğunluğunu hisset ve kötü karakter Edward Page rolünü de oynayarak hikayenin iki yönünü gör.
Yeni bir taktik ilerleme sistemiyle savaş meydanına hakim ol!
Antarktika'dan Barselona'ya kadar dünyanın her yerinde savaş ve harekete geç!
   
OYUN KONSOLU KALİTESİNDE GRAFİK VE SESLERLE EN İYİ AKSİYON FPS DENEYİMİNİ YAŞA
Savaşın kargaşasını konsol benzeri grafikler ve gerçekçi animasyon ve hareketli nesnelerle savaş meydanında yaşa.
Muhteşem ragdoll efektleri için Havok motoruyla güçlendirilmiş ilk Gameloft oyunu. Savaş hiç bu kadar gerçekçi olmamıştı!
Film sektörünün ünlü bir stüdyosunda gerçekleştirilen gelişmiş sesler ve seslendirmeler.
TAMAMIYLA YENİDEN TASARLANAN ÇOK OYUNCULU OYUN MODUNUN TADINI ÇIKAR
Geliştirilmiş bir teçhizat sistemi ve 20.000'in üzerinde silah düzenlemesiyle kendi çevrimiçi oyun akışı profilini oluştur!
Yeniden tasarlanmış becerilerle yeni bir uzmanlık sistemi.
Yeni bir sıralama sistemiyle karakterini çevrimiçi lider panolarının zirvesine taşı!
   
Google Play Store'da 6,99$ olan Modern Combat 4: Zero Hour [Nükleer Erime] adlı oyuna Androidliyim Blog üzerinden ücretsiz sahip olabilirsiniz.
Minimum Sistem Gereksinimleri:
- 1 GHz CPU
- 512 MB RAM
- Adreno 220 GPU, eşdeğeri veya üstü
- 1.9 GB kullanılabilir bellek
 
APK ve OBB LİNKİ

Yorumlar

  1. Powervr gpu da calisirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marketteki yorum yapan kişilerin cihazlarına bakarak veya orda sorarak daha net bir bilgi edinebilirsiniz. Ben tam olarak bişey diyemiyorum

      Sil
    2. Ya anıl kardeşim, bu oyunun hilesini biliyor musun acaba? nasıl yaparım.yardımcı olsan sevinirim bu arada payşaşımlarını hergün takip ediyorum.


      Sil
  2. bende mi bi sıkıntı var anlamıyorum son zamanlarda ki yüklediğin hiç bi oyun linki gelmiyor kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde sıkıntı var Sahin Bey.
      Verdiğim linke tıklayacaksınız. Ardından açılan sekmede İNDİR'e tıklayacaksınız ve indirme işlemi başlayacak.

      Sil
  3. Nexus 7'de apkmania ve oyunun yükleme kısmı arasında gidip gidip geliyor sonra oyundan atıyor...Farklı yöntemlerle çözmeyi denedim ama başaramadım :/

    YanıtlaSil
  4. Tamam çözdüm oyundaki datayı rardan çıkartıp obb'a attıktan sonra apk'ı yükleyin ve çalıştırmadan önce bir kereliğe mahsus interneti açın kontrol etsin sonra internetsizde girebilirsiniz..Teşekkürler tekrar oyun için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de Galaxy S4 var.kontrol ediyor,tamam diyorum apkmania.com geliyor 2sn sonra da atıyor. Ne olur bir çözüm ?

      Sil
    2. evet kardeşim aynı şekilde s3 mini de bende de aynı problem var.Nasıl çözebilirim acaba ????

      Sil
  5. bende s3 mini var yaptım herşeyi olmadı yardım edermisinz ?

    YanıtlaSil
  6. bu linkle online oynanabiliyomuyuz.oynayamıyosak online link ne zaman çıkar

    YanıtlaSil
  7. herşeyi doğru yaptım oyunu açar açmaz oyundan atyıor telefonum nexus 4 acaba sorun nedir internet mi gerekiyo ?

    YanıtlaSil
  8. Hocam bu oyunun data dosyalarını cıkartırken cilt dosaysı istedi.bu neden oluyor

    YanıtlaSil
  9. Alperen:Abi biz hangi dosyaları telefona atacağız.mesela apkyı,part1'i başka atacağım ne var.Tüm partları atacak mıyım ? ( telefon Samsung Galaxy S4 )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum talimatlarını dikkatlice okursanız yapabilirsiniz.
      Daha dikkatli ve adım adım yapın

      Sil
  10. Powervr sgx 540 da calisti.Telefonum Lg Optimus L9

    YanıtlaSil
  11. reklamı geçmiyor. link tl var .bekleyiniz yazıyor. geç yazısı gelmiyor. nasıl geçeceğiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5'ten geriye sayarken o sayfada durun başka sayfalara geçiş yapmayın. Geriye saymayı bitirmesini bekleyin

      Sil
    2. işte problem o. geriye saymıyor.yine de bekliyorum gelmiyor

      Sil
    3. Şimdi denedim bir problem yok.
      Tarayıcınızla ilgili olabilir. Google Chrome tavsiye ederim.

      Sil
    4. chrome,mozilla,yandex hepsini denedim olmadı ama biraz daha deneyeyim.yanıtlar için sağol :)

      Sil
  12. dostum bu 6tane partın içindekılerini alıp hepsini obb yemı kopyalıyoz ondan sonra apkyi indirip kuruyoz

    YanıtlaSil
  13. Saol kardeş güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  14. sorunsuz çalıştı.. xperia p.. teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. multiplayer çalışıyor mu lüttfen cevap verin

    YanıtlaSil
  16. darksider koyarmısın hocam yeni oyunlar bekliyoruz

    YanıtlaSil
  17. N.O.V.A 3 koy hoca bir de ben her şeyi telefona attım apk dosyasını bulamadım onuda android obba attım nerde şimdi apk dosyası bi yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.O.V.A 3 sitede mevcut.
      APK dosyasını obb ye attıysanız telefonunuzun dosya yöneticisinden obb ye gidip, apkyı bulup yüklemelisiniz

      Sil
  18. bende obb dıye dosya yoktu kendım oluşturdum ve attım sonra apk yı yukledım oyun basarıyla ındırıldı tamama basın oynayın dıyo basıyorum apkmanıa.com çıkıyo sonra oyundan atıyo yardımcı olursanız sevınırım (telefon s3 mını)

    YanıtlaSil
  19. Kardeş anlamadığım bir şey var bak şimdi oyunun bütün her şeyini indiriyorum data dahil bütün partlarını ama biz sadece part 1 mi obb klasörünün içine çıkarıyoruz peki 2 3 4 5 her ne kadar varsa işte onlara napıyoruz onlarıda mı bu obb klasörünün içine çıkartıcaz yoksa sadece 1. partımı çıkarıyoruz obb klasörüne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, bütün partları aynı klasöre indirin bilgisayarınızda. Sonra ilk parta tıklayın ve buraya çıkart diyin. O kendi kendine tüm partları çıkaracak ve tek klasör haline getirecektir. Bu çıkan klasör sizin Data dosyanızdır. Onu obb içerisine atacaksınız

      Sil
  20. kardeş ben s3 kullanıyorum dediğin herşeyi yaptım fakat oyuna girerken internet istedi tamam dedim oyun başarılı bir şekilde kuruldu dedi tamama basın dedi bende bastım oyun kapandı nedeni nedir

    YanıtlaSil
  21. Yandex'e değil de Zippyshare veya Google'a yükleseniz olmaz mı? Yandex, indirme hızı düştü uyarısı vererek 64 bit hızla indiriyor. Bu da saniyede 7-8 kb indirmesine sebep oluyor. Ya da bunu engellemenin bir yolu var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yandex.Disk'ime Kaydet yazısına tıklayarak kaydedin ve ardından Yandex.Disk sayfanıza gidip hızlı bir şekilde indirme yapabilirsiniz

      Sil
  22. Sorunsuz çalışıyor. Ellerine sağlık. Bir de bu versiyon için para hilesinin bir yolu varsa on numara olur. İnternetten birkaç şey buldum ama indirilmesi gereken dosyaların hepsi ücretli sitelere konmuş.


    Bu konu hakkında bilgin ve arşivin var mı Anıl?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizli Kamera Video Kaydedici Pro v3.1.7 FULL APK

Asphalt 7: Heat [Hile] v1.1.1 MOD APK

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Wild Blood [Normal/Hile] v1.1.3 (APK+OBB)

Modern Combat 3:Fallen Nation v1.1.4g (APK+OBB)

Secret Agent İstanbul - Hostage v1.0.4 FULL APK

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

Grand Theft Auto: Vice City v1.07 (APK+OBB) - Efsane GTA oyunu artık androidde