Vegas Gangsteri v3.1.0r MOD APK | PARA ELMAS ANAHTAR ANTIBAN HİLESİ

Vegas Gangsteri Gangstar Vegas Android Gameloft GTA Tarzı Sınırsız Para Elmas Anahtar Anti-Ban Hileli MOD APK İndir - androidliyim

Vegas Gangsteri (Gangstar Vegas) Android MOD APK

Beğenilen serbest dünyalı aksiyon oyununun son bölümünde Günahlar Şehri'nde tehlikeli yeni bir yolculuğa atıl!
Eğlenceli, sürükleyici ve çılgın silah savaşlarına hazırlan!

* Oyunda kullanılan yüksek kaliteli grafikler nedeniyle oyun cihazına indirildiğinde 2.5 GB yer kaplar. *
ÖLÇÜSÜZ KENT VEGAS'A HOŞ GELDİN!
GİŞE REKORTMENİ HİKAYE MODUNDA karma dövüş sanatları uzmanı olarak oyna
AKSİYON DOLU 80 hikayeli GÖREVDE ilerle
Bir gangster çetesi oluşturup Vegas'ı ele geçir ve mafya savaşlarını kazan
VAHŞİ TARAFTA BİR TUR
Molotof Kokteyli, Lav Silahı ve Elektrogitar gibi DELİ SİLAHLARA ulaş!
Canavar kamyonetler, yüksek performanslı arabalar ve savaş jetleri gibi ÇILGIN ARAÇLAR sür
BECERİLERİNİ & MALZEMELERİNİ YÜKSELT ve görünüşlerini kişiselleştir
Harika oyun müzikleri Skrillex, Kavinsky, Chromatics gibi devlerden
Vegas Gangsteri oyun hikayesi:
Bu üçüncü şahıs nişancı oyununda yükselen bir karma dövüş sanatları uzmanı olarak oynayacaksın. Mafya tarafından köşeye sıkıştırılmış bir durumda yılın dövüşünde maçı kaybetmen gerekiyordu. Ancak rakibin senden önce davranıp yere yıkılınca, kumarhane sahibi ve ünlü baba Veliano'nun mükemmel planı da suya düştü. Ve sen az önce şehrin en aranan adamı oldun. Suçun her yana yayıldığı bu şehirde silahına sıkıca sarılman ve en çılgın mafya savaşlarından birine karışman gerekecek!
Servetlerin kazanıldığı, bir zarla hayatların karardığı yere, Vegas'a hoş geldin. Google Play Store'da ücretsiz yer alan Vegas Gangsteri adlı oyunu Androidliyim üzerinden sınırsız para - sınırsız elmas hileli mod apk olarak indirebilirsiniz.
Vegas Gangsteri Gangstar Vegas Android Gameloft GTA Tarzı Sınırsız Para Elmas Anahtar Anti-Ban Hileli MOD APK İndir - www.androidliyim.com
Vegas Gangsteri Gangstar Vegas Android Gameloft GTA Tarzı Sınırsız Para Elmas Anahtar Anti-Ban Hileli MOD APK İndir - www.androidliyim.com
Vegas Gangsteri Gangstar Vegas Android Gameloft GTA Tarzı Sınırsız Para Elmas Anahtar Anti-Ban Hileli MOD APK İndir - www.androidliyim.com
Vegas Gangsteri Gangstar Vegas Android Gameloft GTA Tarzı Sınırsız Para Elmas Anahtar Anti-Ban Hileli MOD APK İndir - www.androidliyim.com

Vegas Gangsteri Hileli MOD APK İçeriği

  • Sınırsız Para
  • Sınırsız Elmas
  • Sınırsız Anahtar
  • Sınırsız SP
  • Anti-Ban (Etkinliklere katılmayın)
  • Ayarlardan dili Türkçe yapın

MOD APK: Vegas Gangsteri v3.1.0r MOD APK İndir


MOD APK+OBB: Vegas Gangsteri v3.1.0r MOD APK+OBB İndir

Vegas Gangsteri Lisans Problemi Çözümü

  1. Play Store'a girin ve Vegas Gangsteri'ni arayın
  2. Oyunu indirin ve indirme başlayınca iptal edin
  3. Tamamdır artık Vegas Gangsteri için lisansa sahipsiniz. 
  4. Şimdi üstteki Vegas Gangsteri MOD APK'yı yükleyebilirsiniz

Yorumlar

  1. aynen sıkıntılı bu oyunlar çalıştırabilen kim var nasıl yaptı çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. ben çalıştırabildim oynadım fakat hep görev yapıyorsun ben normal serbest oynamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. İlk çalıştırışınızda WiFi bağlantınız açık olsun. Yani internete bağlı olup öyle deneyin

    YanıtlaSil
  4. Ben denedim yine olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kurulumu yaparken bir hata yapıyorsunuz.
      Data dosyalarını doğru yere attığınızdan emin olun.

      Sil
  5. gerçekten eline koluna saglık kardeş yaklaşık 10 tane oyun yükledim hepsi oldu gerçekten çok sagol site çok yararlı

    YanıtlaSil
  6. oyun ilk başta kurulmadı bende internet açık halde kurdum sonra attı oyundan. tekrar apk dosyasını silmeden kurdum (üstüne kurdum yani değiştirilsin mi dedi evet dedim)(internet hala açık kalacak) tekrar kurduğumda çalıştı bide böyle deneyin arkadaşlar (yalnız data yı obb ye atmadan kurmayın apk yı data 2.5 gb
    )

    YanıtlaSil
  7. Oyun Gayet Güzel Çalıstı Para hilesi Ve Sp Hileside Olsa Tam Olucakmıs Tesekkürler :) Galaxy s4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senol nasıl çalıştırdın oyunu yardımcı olurmusun

      Sil
    2. arkadaşlar oyunu nasıl çalıştıracaz apkmania yazaısısından sonra oyundan atıyo yardımcı olursanız sevinirim...

      Sil
  8. İlk Önce SD/Android/obb Yükledim Sonra apk kurdum çalısmadı Apk Sildim Oyunu Telefonun hafızasına Android/obb İçine Attım Sonra APK kurdum Ve Çalıstı Gayet Güzel Türkçe Altyazı :)

    YanıtlaSil
  9. bendede açıldı türkçe oyuna devam basınca siyah ekran gelip oyundan atıyor

    telefon:galaxy Wonder

    YanıtlaSil
  10. kardeşim bu ne 2.5 gb lık dosya çıktı rardan aq

    YanıtlaSil
  11. indiriorum bkalım gangster rio açılmıyor bnde bide onda yrdımcı olursan

    YanıtlaSil
  12. Oyun Açılıyor Ama Pembe Şekilde Bi Çözüm Önerirsen Sevinirim

    Casper Nirvana 10'' Tablet

    YanıtlaSil
  13. Oyun Açılıyor Çok Süper Oynuyor :)SAMSUUN GALAXY TAB 2 10.1

    YanıtlaSil
  14. s4 te hafıza kartına atınca görmüyo dahili bellekte de yer yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru yere, doğru şekilde atarsanız görmesi lazım. Yani kurulum talimatlarını daha dikaktli uygulayın

      Sil
  15. SD card olmadan olmaz mıııııııııı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cihazınızın kendi hafızasında yeterli yer varsa, sdcard olmadan da olur

      Sil
  16. kardas dataları telefondamı cıkartacaz yoksa pcdemi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PC'de çıkarıp, telefona atmalısınız

      Sil
  17. eyw kardeşim hiç bi sorun yok çok güzel adım adım yükledim kurdum şimdi mc4 zero yükleyip wild blood a geçicem

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma

Champ Man 15 [Hile] v1.3 (MOD APK)

Dr. Driving v1.48 MOD APK - PARA HİLELİ

Earn to Die v1.0.29 FULL APK