Crazy Taxi v152 (APK+OBB)


Geçtiğimiz yıl iOS kullanıcıları için sunulan SEGA'nın gönüllerde taht kurmuş oyunu Crazy Taxi Android kullanıcıları için indirilebilir hale geldi.Öncelik olarak iOS platformuna destek veren SEGA'nın, bu oyunu Android için yayınlamakta çok geç kaldığını söyleyebiliriz.
Kısıtlı bir sürede şehirdeki taksi bekleyenleri aracınıza alarak, onları en kısa sürede gitmek istedikleri yere götürdüğünüz Crazy Taxi'de ne kadar çılgın hareket yapar, aracınızı oradan oraya zıplatırsanız oyun size yapmış olduğunuz hareketler karşılığında bonus olarak ekstra bir süre veriyor. Süreyi çok iyi değerlendirin ve daha fazla müşteri toplayın. Ne kadar çok müşteri toplarsanız bölümlerin ve araçların kilitlerini o kadar kısa sürede açarsınız.
PC ve konsol oyuncuların zamanında vazgeçilmezleri arasında olan Crazy Taxi16 mini bölüm ve farklı araç ve sürücü ile Androidliyim takipçilerinin beğenisine sunuluyor. Google Play Store'da 4,99$ fiyatıyla bulunan bu efsane Crazy Taxi adlı oyuna Androidliyim Blog üzerinden ücretsiz sahip olabilirsiniz.
1. APK dosyasını ve DATA dosyasını indirin.
2. İndirdiğiniz DATA dosyasını .rar'dan çıkarın.
 (Sağ tık 'Buraya Çıkart/Extract Here')
3. .rar'dan çıkarmış olduğunuz 'com.sega.CrazyTaxi' adlı klasörü 'SDCard/Android/obb' içerisine atın.
(Hafıza kartınızın içindeki Android klasörünün içindeki obb klasörü) 
4. APK dosyasını hafıza kartınızda herhangi bir yere atın.
5. APK dosyasını yükleyin.
6. Oyunu çalıştırın.
7. Androidliyim iyi eğlenceler diler :)

Yorumlar

  1. main.1.com.sega.crazy taxi.obb hatası alıyorum.S3 kullanıcısıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DATA dosyasını .rardan çıkarıp kurulum talimatlarında belirtilen yere atınız

      Sil
    2. :) biliyorum dostum fakat o hatayı veriyor.İlk defa yüklemiyorum oyun.ama bu hatayı veriyor.

      Sil
    3. beyler klasör içerisindeki obb dosyasını atmayın klasör olarak atın sorun kalmayacaktır

      Sil
  2. Telefon rootlu olmak zorunda mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Root olmadan da indirip oynayabilirsiniz

      Sil
  3. obb yok bende kardeş data var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. obb yoksa kendiniz oluşturup içine atabilirsiniz

      Sil
  4. dediginiz gibi data dosyasını android/obb dosyasına attım apkyi çalıstırdım fakat Download Failed you may not have purchased this App sorunu veriyor.internette araştırdım obb dosyasına atmadıysanız o sorunu verir diyor ama obb dosyasını yarattım ve attım zaten ? samsung s3 mini kullanıcısıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data dosyasını rardan çıkarmamış olabilirsiniz. zip şeklinde değil, zipten çıkarmış olduğunuz klasörü atmalısınız

      Sil
    2. aynı hatayı alıyorum anıl bey dediklerinizin hepsini yaptım .
      Galaxy s4 kullanıcısıyım

      Sil
    3. Sanırım şöyle bir yanlış yapılıyor. SDCard dediğim hafıza kartıdır SDCard diye bir klasör oluşturulup onun içine atılıyor
      Telefonunuzu PC'ye bağlayıp usb depolama birimini açıp onun içindeki Android klasörünün içindeki obb içerisine .zipten çıkardığınız com.sega.CrazyTaxi adındaki klasörü atmalısınız.

      Sil
    4. sdcardda android klasörü oluşmuyor bu klasörü ben açıyorum busefer de olmuyor suana kadar nova 3 most wanted gta crazy taxi bunları indirdim ama hiçbiri olmadı eger çalıştırabilenler varsa ki var altta yorumlarda görüyoruz anıl bey acaba ekran görüntüsüyle ayrıntılı anlatmanız mümkün mü sadece ben degil benim gibi yapamayan bi çok arkadasta böylece sorunu halletmiş olur ilginiz için şimdiden teşekkürler.

      Sil
  5. hata veriyor dediğinizi yaptım

    YanıtlaSil
  6. tüm dediğinizi harfi harfine yaptım tek tek kontrol ettim ama hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun resimli anlatım:
      http://androidliyim.blogspot.com/2013/07/android-apk-data-oyun-yukleme-detayli-resimli-anlatim.html

      Sil
    2. teşekkürler kardeşim sen bunu kullandınmı oldu mu yani ?

      Sil
  7. yaptım oldu elinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. sonunda çalıştırdım ...teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Bu oyunu telefondan indirebilirmiyiz acil cevap

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma