The Amazing Spider-Man v1.2.0 APK

The Amazing Spider-Man Android APK İndir - androidliyim

The Amazing Spider-Man Android APK

Gameloft tarafından geliştirilen The Amazing Spider-Man'i artık Android işletim sistemi yüklü mobil cihazınızla da oynayabilirsiniz.

2012'nin mobil platformda en beklenen oyunu olan The Amazing Spider-Man'e, Google Play Store'da $6.99 ödeyerek sahip olmak yerine Androidliyim üzerinden ücretsiz sahip olabilirsiniz.
Filmin hikaye sırasıyla ilerleyen oyunda, Spider-Man önce Lizard ve daha sonra diğer düşmanlarıyla karşılaşıyor. 25'ten fazla görevi gerçekleştirerek hikayeyi tamamlayın.


New York şehrinde binadan binaya zıplayın, ağlarınızı kullanarak şehirde uçmanın tadına varın. Oyun size kendi atak stilinizi oluşturmanız ve geliştirmeniz için imkan sağlıyor. 3D grafikleriyle harika bir oyun görüntüsü sağlayan oyunu oynarken oldukça zevk alacaksınız. 



The Amazing Spider-Man Android APK İndir - androidliyim The Amazing Spider-Man Android APK İndir - androidliyimThe Amazing Spider-Man Android APK İndir - androidliyimThe Amazing Spider-Man Android APK İndir - androidliyim


Yorumlar

  1. indirdiğim bütün oyunlar açıldı bi batman i yapamadım daha kolay şekil yapabilirsen iyi olur eyw saol :)

    YanıtlaSil
  2. dostum sitenden 10'un üstünde oyun indirdim hiç bi sorun yaşamadım ama bu oyunda yaşıyorum dediğin gibi yaptım oyun açılışında apkmania.com gözükten sonra siyah ekran gelip oyun kapanıyor sorun nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  3. darksider koyarmısın hocam yeni oyunlar bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. S3 mini de ilk giriş videosundan sonra atıyor. Bunun sebebi ne olabilir.

    YanıtlaSil
  5. part 4un dosyalarını cıkartırken bu dosya adında bir dosya var diyo. sonrada dosyaları degistir diyo bu durumda ne yapmamız gerekiyo

    YanıtlaSil
  6. Hocam hepsini google driveye upload et yandexte çok yavaş iniyor -saygılar-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık Google Drive kullanıyorum.
      Yandex.Disk'ime kaydet diyerek ardından diskten hızlıca indirebilirsiniz

      Sil
  7. 2 data dosyalarını raran çıkartın(part 1 e sag tıklayın exract here diyin) ?? ne yani 4 dosya indirdik sadece part 1 imi arşivden çıkartıcaz o kadar uğraşıp yüklüyorsunuz neden yüklemeyi üstü kapalı anlatıp geçiyorsunuz ama kardeşim yaa kaç saattir indirmeye çalışıyorum burda

    YanıtlaSil
  8. fifa 12 yi oynuyorum hiç donmadan bunu oynayamadım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Android Sistem WebView Uygulaması Nedir?

Buz Devri Maceraları v1.9.2d MOD APK - SINIRSIZ ALIŞVERİŞve ANTİ BAN HİLELİ

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Vegas Gangsteri v3.1.0r MOD APK | PARA ELMAS ANAHTAR ANTIBAN HİLESİ

Goat Simulator Payday v1.0.0 FULL APK+OBB

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma

El Feneri (Flashlight) HD LED Pro! v1.93.03 FULL APK