NBA 2K13 v1.1.2 (APK+DATA)


iOS işletim sistemi ile birlikte aynı anda Android için de yayınlananNBA 2K13 oyunu Android platformunda en iyi NBA Basketbol oyunu olmaya aday. Ancak platformun gerekliliklerinden dolayı iOS’a göre grafikler ve oynanış bakımından biraz geride kalan NBA 2K13 Androidoyunu yine’de yüksek performans sergiliyor. Yine iOS'daki gibi tek parmak ile kontrol sistemi Android için de geçerli olan bir yenilik.
Android tabletlerde sorunsuz çalışan NBA 2K13 oyunu, Galaxy S2 ve HTC Evo 4G gibi telefonları şu an desteklemiyor çünkü android sisteminizin en az 4.0 ve üzeri versiyonlarda olması gerekiyor.
  
APK LİNKİ

DATA LİNKİ
!!! KURULUM !!!
Önemli: Oyunu oynayabilmek için 'gereken Android sürümü 4.0 ve üzeri'
1. APK ve DATA dosyalarını indirin. 
1.1. DATA dosyalarının aynı klasörü indiğinden emin olun.
3. .rar'dan çıkartmış olduğunuz klasörü
telefonunuzda "
Android/obb" kısmına atınız.

4. APK dosyasınıda hafıza kartınızda herhangi bir yere atın.
5. APK dosyasını yükleyin.
6. Oyunu çalıştırın.
7. İyi Eğlenceler :)

Yorumlar

  1. Yüklemenin videosunu atma imkanınız varsa lütfen atın.Kurulumları daha rahat yaparız.Saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sağ Olun oyun çalışıyo...

    YanıtlaSil
  4. Beyler benim tabletim piranha 10.1 businies 3 1gb ram var android 4.1.1 çalışırmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş benim tabletimiz aynısı. Yüklediğim çoğu oyun sorunsuz çalışıyor. Google marketten uyumlu değil dedi bu siteden indirdim herşey çalıştı sorunsuz. çalışır çalışır.

      Sil
    2. ÖMER kardeş benşm tel s3 mini apk yıda datayıda elirtilen gibi indirdim apk kurulumunu yaptım fakat oyunyine açılmadı neden olabilir ? yardım edersen ..

      Sil
    3. tam olarak nerde takıldı

      Sil
  5. Emeğinize sağlık çok iyi olmuş. Daha önce başka bir yerden indirmiştim ama ses dahil herşeyi bozuktu. teşekkürler ! (*^_^*)

    YanıtlaSil
  6. beyler ben bu oyunu s3 e attım sorunsuz çalıştı ama aynı şekilde s4 e atınca hata verdi cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. benim telefon xperia s acaba bana olurmu oyun.
    play de olmaz diyor.
    sanırım ticari sebepler var.
    yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google Play'i sen salla kardeş :) Onun engellemesi sadece Google Play'de geçerli :) Apk ve Data'yı başka sitelerden indirdinmi tamamdır :))

      Sil
  8. cube u30gt2 android 4.1.1 bütün oyunları açtı sadece bunda çalışmayı durdurdu hatası geliyor acaba nedendir bilen varmı arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
  9. ayrıştırma hatası veriyo

    YanıtlaSil
  10. internet gereklimi oynamak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır gerekli değil.
      APK Offline ve Rootsuz şekilde oynamak içindir.

      Sil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizli Kamera Video Kaydedici Pro v3.1.7 FULL APK

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Asphalt 7: Heat [Hile] v1.1.1 MOD APK

Grand Theft Auto: Vice City v1.07 (APK+OBB) - Efsane GTA oyunu artık androidde

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Unmatched Air Traffic Control v5.0.4 MOD APK | Her Şey Açık Hilesi