N.O.V.A 3 v1.0.8e APK


İnsanoğlunun devamı için mücadeleniz başlıyor. Bilim-kurgu FPS tarzındaki N.O.V.A. 3 akıllı telefonlara yeni bir keyif katıyor.
Konsol deneyimini telefona taşıyan N.O.V.A. 3, on farklı düzeydeki bölümle karşımıza çıkıyor. Farklı güçlerdeki silahlarla mücadele edin, koşun ve düşmanlarınızla mücadele edin. 6 farklı multiplayer modu olan oyunda 6 farklı harita sizi bekliyor. Gerçek zamanlı grafiklerle mobil oyun zevkini bir adım öteye taşıyan  N.O.V.A. 3 FPS severleri bekliyor.


Yorumlar

  1. yaaa abi son paylaştıklarınızın hiçbiri açılmıyo bu nova 3 te siyah ekran oluyo

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar telefona virüs giriyormu ve apk çalışıyormu acil cevap lütfen?

    YanıtlaSil
  3. yükledim update kısmında kaldı çalışmıyor

    YanıtlaSil
  4. çalıştıran varmı arkadaşlar yazabilirmi.

    YanıtlaSil
  5. apk dosyasını indirdim ama yok

    YanıtlaSil
  6. oyun çalışmıyor ?
    http://n1307.hizliresim.com/1c/5/pxjgk.png
    http://j1307.hizliresim.com/1c/5/pxjfr.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Data dosyasını yanlış yere veya .rar'dan çıkarmadan atmış olabilirsiniz. Onu tekrar deneyin ve ayrıca oyuna ilk oyunu çalıştırırken bir sefere mahsus internete bağlı olun

      Sil
    2. xxx\Phone\Android\obb\com.gameloft.android.ANMP.GloftN3HM\main.1050.com.gameloft.android.ANMP.GloftN3HM.obb
      data dosyası oyuna girdikten sonra siliniyor.

      Sil
  7. Bilgisayatsız kurulmuyor mu ?

    YanıtlaSil
  8. hafıza kartına addınızmı bide tableti olanlar tablette denesin bende şimdi iinmesini beklim inşallah olur.

    YanıtlaSil
  9. şimdi anıl kardeş bu herifler oyuna çalısmıor dio GERÇEKDEN çalışmıomu ona göre indirecem

    YanıtlaSil
  10. Şuan indirdim herşey okey bide yüklensin allah razı olsun açılırsa %70 açılacak gibi

    YanıtlaSil
  11. Oyun açılıyo ama 4. Bölümde seeds of life bölümünde oyun donuyo sürekli. Bu nasıl düzelir acaba

    YanıtlaSil
  12. Forever iphone abi onda böyle sd sıkıntısı fln çekmeden yüklüyorsun ve açılıyor benim iphoneda var ama 1 senedir araştırıyorum android telefona çalışan bulamadım.İnş bu çalışır.

    YanıtlaSil
  13. Allah razı olsun açıldı

    YanıtlaSil
  14. benim telefonum rootlu bunu yukleyemez miyim ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grand Theft Auto III v1.6 (APK+DATA)

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

PlayStation Oyunları Android Cihazda Nasıl Oynanır? [Resimli Anlatım]

Prince of Persia (PoP) Classic v2.1 APK+DATA

Modern Combat 3: Fallen Nation v1.1.3 (APK+OBB)

Wild Blood v1.1.1 [Multiplayer/Offline] APK