Grand Theft Auto: Vice City v1.07 (APK+OBB) - Efsane GTA oyunu artık androidde

Grand Theft Auto Vice City Android FULL APK

80'li yıllara nostaljik bir geçiş yaptığımız Grand Theft Auto: Vice City yabancısı olmadığımız bir menüyle android oyun severleri karşılıyor. Rockstar, Max Payne oyununda her ne kadar beklediği çıkışı yakalamayasa da GTA ile bu açığı kapatmayı başarıyor.

Özellikle bilgisayarlarda GTA Vice City oynadıysanız görevler ve grafiklerin aynısı olduğunu göreceksiniz hatta bir klavyeniz (ekran klavyesi değil) varsa oyun hilelerini bile aktif edebiliyorsunuz. Farklı grafik kalite seçeneklerini sunan yapım, cihaz kasmalarını en aza indirgemeyide başarıyor. Bunun yanında 5 farklı kamera açısıyla oyuna tam bir hakimiyet sağlamak mümkün. 

Grand Theft Auto: Vice City - screenshot
Grand Theft Auto: Vice City - screenshot


LAGSIZ: GTA Vice City v1.02NoLag APK İndir


!!! KURULUM !!!
- APK ve OBB dosyalarını indirin.
- OBB'yi .rar'dan çıkarın.
- .rar'dan çıkan 'com.rockstargames.gtavc' adlı

klasörü 'Hafıza/Android/obb/' içine atın.
- APK'yı cihaza atın.
- APK'yı yükleyin.
- Oyunu çalıştırın.
- Androidliyim iyi eğlenceler diler :)

XAPK VALIDATION ERROR: Hatası Nasıl Çözülür?
- Oyunun APK'sını silin ve yeniden yükleyin.(%50 başarı)
- Root Explorer'ı açın. (Sadece rootlu telefonlar için)
- data/data/com.rockstargames.gtavc/databases/ klasörüne gidin.
- databaseDB dosyasını silin.

Yorumlar

  1. merhaba ... ben samet ... oyun icin sagolun ... pekiii bu sifreleri nasil girecegiz onu biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar şifre girmeyi söylüyorum çok basit tablette oynuyorsanız yada otg usb bağlantısı olan bir telefonunuz varsa usb girişinden klavye takıyorsunuz şifrelerine istediğiniz yerden bakabilirsiniz çoğu işliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. note 2 klavyemi bağla diyorsun şimdi anlamadım bnde note var olurmuki la..

      Sil
  3. XAPK VALIDATION ERROR hatası düzelmiyor dostum ?

    YanıtlaSil
  4. @Cengolas
    Bu hata için yeni bir apk linki veriyorum. Lütfen bu verdiğimi kurarak oyunu açmayı deneyiniz.
    Teşekkürler.
    GTA:Vice City (XAPK VALIDATION ERROR) için APK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyo buda ise yaramiooo

      Sil
    2. bak kardeş sende büyük bir ihtimal önceden bu veya bune benzer bir uygulama yüklüdür sen onu kaldırınca sdcard/Android/obb dizinindeki dosya silinöiştir yapman gereken uygulamayı silip tekrar com.rockstargames.gtavc klasörünü sdcard/Android/obb içerisine at ve oyunu tekrar kur

      Sil
  5. apk dosyasını nerede kullanıcaz 5 partlık dosayayı açtım ama androide obb klasörünü bulamadım

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    5 partlık data dosyasını aynı klasöre çıkarın ve isminin kurulumdaki gibi olmasına dikkat edin.
    Bu çıkardığınız dosyayı telefonunuzun hafıza kartı içerisine atıcaksınız. Android/obb yi bulup onun içerisine.
    Daha sonra apk dosyasınıda hafıza kartında herhangi bir yere atıp kuracaksınız.

    YanıtlaSil
  7. merhaba, anlatılanları yaptım ancak apk yi kurmayı seçince "uygulama yüklenemedi" diyor? sorun ne acaba (b5510 damı sorun var yoksa eksik bir yermi var)

    YanıtlaSil
  8. dostum teşekkürler , çalıştı. :) allah razı olsun valla. :D

    YanıtlaSil
  9. xperia s'te çalıştı ama arabaya binince oyun telefon komple donuyor. aynı hatayı farklı telefonda alan var mı? ya da farklı telefonda arabaya binince bu hatayı almayan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. xperia s ile aynı sorunu yaşıyorum

      Sil
    2. aynen bendede xperia s var her oyunu açıyo bi bu oyunda ekran donuyo 10 dakka öyle kalıyo kapanmıyoda 10 dakka sonra kendi kendine kapanıyo

      Sil
    3. bişey sorcam bana detaylı anlatabilirmisin nasıl yapılacağını? lütfen bide bende sd card android obb yok buraya yazarsan sevinirim ben-99-ben-99@hotmail.com

      Sil
  10. dostum obb dosyası androidde yok.oyunun apksını yükledikten sonra gelir sandım ama yok biz mi açıcaz dosyayı? öyle yapmayı denedim xapk validation error aldım.diğer apkyla denedim yine aynı hata

    YanıtlaSil
  11. Aynen kardesim bendede ayni sey oluyor arabaya binince telefon komple donuyor bize bi yardim ??

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar bnim telefon klavyem go keyboard oyun sırasında teldeki dort tane karenin oldugu tusa basınca klavye gelio ve hileleri yazıyorum

    YanıtlaSil
  13. Note 2'de sorunsuz bir şekilde çalıştı. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. diyorumki
    bu data dosyalarının hepsinimi hj splitten geçiricez nasıl olacak o birdaha anlatırmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  15. @Emirhan Girgin
    Hayır hepsini geçirmenize gerek yok zaten o otomatik hallediyor.
    Siz sadece bütün part dosyalarını aynı klasöre indirdiğinizden emin olun. Ardından HJ Split için yukarda yazdığım işlemi yapın. HJ Splite o partları birleştirerek size yeni bir klasör/rar verecek. Ondan sonra o klasör/rar üzerinden kurulum işlemine devam etmelisiniz.

    YanıtlaSil
  16. ben bu işlerde yeniyim anlamadığım bu ınput file ve output yerlerine ne yerleştireceğiz kusura bakma çok anlamıyorumda bu işlerden

    YanıtlaSil
  17. 7 Yİ 11 YAPAMIYORUM ARKDSLAR

    YanıtlaSil
  18. @Emirhan Girgin Input File bölümüne partlardan sonu .001 olanı seçiyorsunuz. Output File bölümüne ise part dosyaları birleştirilerek nereye konulsun onu seçiyonuz.(Örn:Masaüstü)
    7'yi 11 yapmak içinde dosyaya sağ tıklayıp Adı Değiştir diyosunuz ve 7'yi silip 11 yazıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  19. Galaxy Young Cihazı Kullanıyorum ve apk yi kurmaya çalıştığımda 'uygulama yüklenmedi' diyor. lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci verdiğim apk yı kurmayı deneyin.

      Sil
    2. la senin tel kaldırmaz bu oyunu 1 gb ramin olması lazm o telde 250 mb ram var

      Sil
  20. Sorunsuz çalıştı teşekkürler.Yanlız Glaxy Wonderde oyun en düşük ayarlarda dahi kasıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Cİhazınızdaki boş RAM miktarını artırıp öyle oynayın.

      Sil
  21. benim tabletimde sd kart yok kendim taktım ve android/obb de yok onuda kendim yaptım com.rockstargames.gtavc bu klasörü de indirdim ve obb nin içine attım oyunu yükledim sonrada açtım fakat XAPK VALIDATION ERROR hatası veriyor yukarıda yazan her şeyi denedim sonrada yüklemeyi kapatıp tekrar girincede siyah ekran çıkıyor lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  22. Rar in icinden 7 i 11 yaptim entera bastim hata verdi dosyayi rardan cikarmayi dusundum gene hata verdi bide bu apk dosyasini napcaz onu yazmamissiniz.lutfen yardimci olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar'ın içindeyken yapamazsınız. Önce bütün partları indirip rardan çıkartıcaksınız. Ardından 7'yi 11 yapıcaksınız.
      Apk dosyasınıda 2.yi altta olanı indirin. Telefonunuzda herhangi bir yere atın. Kurulum talimatlarında olduğu gibi işlemleri yapın.
      Eğer apk dosyasını kurmayı bilmiyorsanız.
      http://www.youtube.com/watch?v=vuUtsnz0CFE bu videomuzu izleyebilirsiniz.

      Sil
  23. dostum ben hj spliti çalıştıramadım error 123 veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'da arayarak başka bir yerden indirebilirsiniz

      Sil
    2. bir sorum var ben lg optimus 4x hd kullanıyorum batman dark knigt risesi çalıştırmadım hj split batmande çalıştı

      Sil
  24. emeğine sağlık kardeş başta xapk sorunu yaşasamda sonradan hallettim.Htc desire de biraz kasıyo ama muhtamelen hafıza kartından kaynaklanıyor. (class 2)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkürler.
      Kasma nedeni dediğiniz sebepten kaynaklanıyor da olabilir.
      Ayrıca oyuna girmeden önce çalışan gereksiz uygulamarı sonladırarak boştaki RAM miktarınızı artırıp öyle girerseniz daha da az kasma olacaktır.

      Sil
  25. 4 data dosyasını indirip winzip olarak çıkarttıktan sonra winzip hata veriyor eror şeklinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dosyayı indirip tek tek çıkartmıyacaksınız. Bütün dosyaları indirip ardından HJ Split programı ile anlattığım şekilde çıkaracaksınız.

      Sil
  26. anıl bey her şey için teşekkürler telif hakları sorun çıkarmadığı sürece bu sitedeyim, bu arada linklere reklam koyarak gelir elde etmeniz sizin için iyi olabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkürler, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)
      Telif hakları gerçekten beni zorlayan bir konu hatta bu yüzden mediafire hesabım kapatıldı o yüzden bir çok oyun ve uygulamanın linki kırık duruma düştü ancak haftasonuna gelmesi gerçekten işime yaradı haftasonu bütün linkleri yenileyeceğim çünkü :)
      Linklere reklam koyma konusu ise şu an da bu işte güvenilir olan bir tane Türk sitesi var o da sunucuları çökmüş durumda ancak sunuculara düzelse bile şu an da o olaya girmek istemiyorum. Belki ileride güzel bir fırsat olursa neden olmasın? :)

      Sil
  27. merhaba, adım mehmet. en son rardan çıkardığım dosyayı android/obb adlı klasör OLUŞTURDUKTAN SONRA içine attım daha sonra apk dosyasını kurdum fakat oyuna girdiğimde siyah ekran gelitor ve oyun açılmıyor. yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım DATA dosyasını kurarken hata yapmışsınız. Bütün partları aynı klasöre indirip HJ Split programı ile kurulumda anlattığım şekilde çıkartıp dediğim yere atmalısınız. Ayrıca APK olarak ikinci verdiğim APK'yı denemenizi öneririm ve oyuna girerken boştaki RAM miktarınızı artırıp öyle giriniz.

      Sil
    2. benim tel htc desire c google playde olmuo diyo burdan yükledim çalışıyo

      Sil
  28. Merhaba acaba türkçe yaması varmıdır pc deki gibi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bildiğim kadarıyla yok ve çıkacağını sanmıyorum ama çıkarsa anında paylaşacağımdan emin olabilirsiniz :)

      Sil
  29. APK yı indiremiyorum böyle yazıyor:

    Maalesef bu dosya virüslü.

    Virüslü dokümanlar yalnızca sahibi tarafından indirilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler.
      Link yenilenmiştir. İndirebilirsiniz.

      Sil
    2. YINEDE INDIR WAR ORDA ONA BASINCA INIYOR AYNI SORUN BENDE OLUYORDU YINEDE INDIRMEYE DEWAM ET WAR

      Sil
  30. kardeş dosyaları indirdim aynı klasöre attım hjsplit programıyla cıkartınca cıkan rar da hata oluyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnerken bir problem olmuş olabilir bir daha indirmeyi deneyin. HJSplit ile çıkarırken part 1'i seçin ve öyle çıkartma işlemini yapın.

      Sil
  31. kardeş herkesin sorunu olan OBB klasörü yok bende ne yapcaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendiniz yeni klasör oluştur diyip OBB klasörünü oluşturmalısınız.

      Sil
  32. Faik Ömer
    Arkadaşlar OBB klasörü olmayanlar çıkan dosyaları Android/data klasörüne atınız

    YanıtlaSil
  33. güzel aynı pc deki gibi gta sanadreas te varsa paylaşırmısınız lütfen bu benim bildiğim vice city gta 3 var ama sanadreas ı bulamadım neden

    YanıtlaSil
  34. merhaba bnm obb dosyam yok napıcam ? b

    YanıtlaSil
  35. iyi günler iyi güzel olmuş saolun ama oyunu dediğiniz şekilde yükledim fakat oyunu açtıgımda ekranın kararıyor ve hiç bişey gelmiyor ne yapmalıyım (telefon note 2 )

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. MFD =MEHMET FURKAN DOĞRU

    ARKADAŞLAR BEN HER ŞEYİ İNDİRDİM İLK ÖNCE APKI ATTIM DİYELİM SSONRA OYUNU KURUP MU OBB DOSYASINA MI GİRCEZ YOKSA KURMADAN MI ANLAMADIM ONU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MFD
      BİRDE CASPER NİRVANA 7 TABLET BENİM

      Sil
  38. admin kardeş,bu kadar cahil adamlarla başetmek zor olmalı,başarılar.

    YanıtlaSil
  39. anıl kardeş ikinci verdiğin apk gdrive dan inmiyor visürlü dosya sadece kişinin kendisi indirebilir diyor tekrar link verir misin

    YanıtlaSil
  40. 2Ben ilkkez yapıyorum bu olayı sadece 001'i çıkardı klasörden 002'i falan görmüyor verdiğin program bende 001 çıkardım rardaki dosyayı çıkarıp ismini 11 yapıp tüm 002,003,004,005 dosyasını ve apk dosyasını tek bir klasörde toplayop android/obb içine atacağım sonra apk kurup girmeye çalışacağım sizce açılırmı oyun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Join dedikten sonra .001'i seçiyorsun diğerleri aynı klasörün içinde olsun program onları otomatik algılayıp hepsini tek parça olarak rar'a dönüştürüyor. Sonra rarı çıkarıp gerekli işlemleri yapıyorsun.

      Sil
    2. ercan kardeş bende arşiv hatalı diyo napıcam bi yardım et yha

      Sil
  41. CEYHUN
    KARDESİM BİRSEY SORCAM HERSEYİ ANLADIMDA Output bölümüne ise dosyaları çıkarmak istediginiz klasörü seçin derken istedigimiz yeremi ckarabiliyoruz ben mesela (ör:Masaüstü gta vc partları) diye klasör actım ona atabilirmyim yardımcı olursan sevinirim bide HTC WİDFİRE S A510e telefonumda oynayabilirmiyim ***acil cevap lütfen***

    YanıtlaSil
  42. telefonum HTC WİLDFİRE S A510e ARKADASIM OYNATIRMI SİTENDEKİ TÜM OYUNLARI BANA HTC İCİN YÜKLEME LİNKİ ATABİLİRSEN SEVİNİRİM YADA VİDEO

    YanıtlaSil
  43. Kardesim ben oyunu kurup yukledim oyun guzelde simdide sifreleri giremiyorum. Bana bir yardimci olurmusun nasil yapicam bu arada go keyboard denedim olmadı.

    YanıtlaSil
  44. @Anıl Karadeniz emeğine sağlık sorunsuz calıstı yazdığın yorumları okuyarak başardım tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  45. Adımları birebir izledim ve sorunsuzca oldu. Telefonum Newman n1 fakat yama ile Galaxy s2 gibi görünüyor. 1 ghz çift çekirdek işlemci 1 gb ram var 32 gb hafıza kartı. Bilgilendirme yapmak istedim.

    YanıtlaSil
  46. bende 1 apkyı kurdum XAPK VALIDATION ERROR hatası verdi 2.yi kurdum yine XAPK VALIDATION ERROR hatası verdi yardım lütfen telefonum s3

    YanıtlaSil
  47. Açılmıyor yardımcı olurmusun admin ?
    Telefonum marka LG OPTİMUS L9
    oyunu actım siyah ekran kalıyo hep ?

    YanıtlaSil
  48. Teşekkürler Sorunsuz Oynuyorum Atrix ile :)

    YanıtlaSil
  49. Kardesimb obb dosyası 1 gb oyundan çok yer kaaplio acaba ben mi yanlış yere bakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obb dosyası derken DATA dosyasını kastediyorsunuz sanırım. DATA dosyaları 3D oyunlarda APK dosyasından büyük olur. Bu normal.

      Sil
  50. kolayca yüklendi bu site süper birader tuttum seni :)

    eksik anlatma olmus yada ben anlamamısım bir yerde zorlandım söyle ki hj splitten dosyalrı cıkarttıktan sonra tekrar dosyayı rardan cıkartıyosun.

    YanıtlaSil
  51. sa kardeş 7 den 11 e çeviremiyorum napıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyayı hj splitten cıkarttıktan sonra tekrar normal sekilde rardan cıkart o zaman degistirebiliyorsun

      Sil
    2. akif kardeş arşiv hatalı diyo hasarlı veya hatarlı diyo hj spliti açtım 001 joine seçtim çıkartmak istediğimide outputa yaptıı klasöre çıkartırken arşiv hatalı diyo

      Sil
  52. 4.0.1 android kaldırır demi?

    YanıtlaSil
  53. xperia z kullanıyorum apkyı kurdum açmadım rardan düzgün cıkarttık sd kart olmadıgı için android datanın içine attık vs isim değiştik ama açılırken file hatası devam ediyor çözümlerde işe yaramadı root yok alette problem nedir?

    YanıtlaSil
  54. obb yemi atıcaz yoksa data daki rockstargames.gtavc yemi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  55. Artes D9702 tablette sorunsuz çalıştı. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  56. kardeş xperia s kullanıyorum bu oyun olmuyor bnde android klasörünün içinde obb dosyası yok açıp gine denedim olmadı bi çözüm bulursan iyi olur

    YanıtlaSil
  57. kardeşim oyunu kurdum süper çalışıyo :)) başta siyah ekran geldi açılmayacak sandım ama gayet güzel açıldı xperia arc s kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım şu an :)) Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  58. HTC Desire X sorunsuz oynanıyor,yalnız alışmak zor kontrollere. PC dekinin aynısı olması süper. Blog da gerçekten çok iyi. teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. xperia p kullanıcısıyım sd kard yok bende android klosörünün içine obb klosörünü kuramıyor her isimde oluyor ama obb olmuyor acil yardım edermisin data da yok o isimdede kuramıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adım ahmet bende xperia p kullanıcısıyım yukarıdaki adsiz arkadaşının dediklerinin hepsini bende yapamıyorum android klsörünün içine kurulmuyor ama dahili hafızasına istediğini kurabiliyorsun

      Sil
  60. Abi yardım edin yaa xapk vaildation failed hatası (s3)

    YanıtlaSil
  61. çıkardığım zip bozuk neden olabilir !!!

    http://l1304.hizliresim.com/18/h/m3g2x.png

    YanıtlaSil
  62. teşekkürler sorunsuz çalıştı :) [S3]

    YanıtlaSil
  63. Ya ben her şeyi harfi harfine yaptım ama oyunu telefona göremiyorum.Sd Cardda alan kaplıyor ama oyun gözükmüyor

    YanıtlaSil
  64. Galaxy s4 kullaniyorum main.11.com.rockstargames.gtavc.obb dosaysini telefonda dedgigin yere kopyalarken tam bitererken hata veriyo sonra dosya siliniyo nasil düzeltirim?

    YanıtlaSil
  65. kardeşim öncelikle çok teşekkür ederim mükemmel paylaşımlar yapıyorsun asphalt 7 ve fifa 2012 yi aynen anlattığın gibi note 2 cihazıma sorunsuz kurdum ama gta yı yapamıyorum tüm herşeyi yapıyorum ve apk yı kuruyorum sonunda XAPK FİLE VALİDATİON FAİLED diyor 0MB/0MB ve altında da İPTAL butonu var herşeyi denedim son olarak - data/data/com.rockstargames.gtavc/databases/ klasörüne gidin.
    - databaseDB dosyasını silin. bu dediğin olay kaldı bunuda bilmiyorum nasıl olacak telefonum spot yani root lu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XAPK FILE VALIDITION FAILED hatası için bu linkteki apkyı kullanarak kurulum yapın.
      https://docs.google.com/file/d/0Bwrs848Yl30OZTB4MElNcUxVUTQ/edit?pli=1

      Sil
  66. bak saat sabahın 04:30 u ve ben inat ettim bununla uğraşıyorum ama olmuyor :)

    YanıtlaSil
  67. kardeşim çok şağolun çok süper ama bu oyunu yükledim oyunu oynamaya başladıktan 10 15 sn sonra oyun donuyor niye acaba çok acil yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir hata vermeden donuyorsa işlemciniz veya boştaki ram miktarınız yetersiz olabilir. Boştaki ram miktarınızı artırın ve öyle oyuna girin. Yani arkada çalışan gereksiz uygulamaları kapatın.

      Sil
  68. dostum çok teşekkür ederim note 2 de sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
  69. süpersin seni çılgın süperr :D

    YanıtlaSil
  70. Ya bu obb dosyası nerede ben bilmiyorum yerini yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  71. Kardeş herşeyi uygun bir biçimde İndirdim masaüstünede çıkardım hj ile hafıza kartınada attım tablettede gözüküo ilk olarak oyunu kurup sonra mı main.11. i obb ye atacaz yoksa obb ye attıktan sonramı oyunu kuracaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulum adımlarını okursanız. İlk başta oyunu kurun diyor. Bunun amacı obb vb. klasörlerin hafıza kartında oluşması için. Oyunun apk dosyasını kurun ama oyunu açmayın ve diğer işlemleri yapın.

      Sil
  72. Allah razı olsun kurdum çok güzel oldu vallahi... elinize sağlık

    YanıtlaSil
  73. kardeşm oyunun apk sını kurdum fakat android içinde obb diye bi klasör yok yw :( mostwanted sorunsuz çalışmıştı ?

    YanıtlaSil
  74. obb diye klasör oluşturdm sildim tekrar yükledim şimdide siyah ekranda kaldı bi yardm ltfen :(((

    YanıtlaSil
  75. işlemleri baştan yapıp v1.0.1 i yükleyince çalıştı teşekürler :D

    YanıtlaSil
  76. ben yükeldim heşeyi yaptım ama siyah ekran kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bendede siyah ekran geliyo 5 saniye sonra oyun kapanıyo çözebildin mi?

      Sil
  77. merhaba ben obb dosyasına atarken hata veriyor acaba nasıl atabilirim ?? teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. ÇALIŞIYOR KARDEŞ SAOL

    YanıtlaSil
  79. Öncelikle Allah razı olsun :D daha sonra 7 yi 11 olarak değiştirmez iseniz Xapk Validation Error hatasını yine alırsınız buna dikkat !

    YanıtlaSil
  80. Arkadaş biri diyor ki dosya sorunlu diğeri diyor ki güzel çalışıyor. Kime inanacağımı şaşırdım valla :D

    YanıtlaSil
  81. çok güzel olmuş anlatımı da açıklayıcı fakat arabaya binince donuyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  82. Kardeşim tabletime yükledim fakat oyunu açıyorum siyah bi ekran çıkıyor neden acana ?

    YanıtlaSil
  83. arkadaşım aynı sorun bendede var tabletim vestel smart vp 10 dediklerinizin aynısını yaptım ama ekran değişmeden duruyor siyah

    YanıtlaSil
  84. oyun çok güzel açılıyor ama sarı çubuklu görevlere(taksi,pizzavb) girdiğimde oyun 2 dk sonra donuyor ve oyundan atıyor bir yardımcı olun

    YanıtlaSil
  85. Google play store'dan "GTA Vice City Cheater" isimli programı indirin kurun, oyunun içine şifre girme klavyesi geliyor, bu kıyağımı da unutmayın ;-)

    YanıtlaSil
  86. ya oyunu yükledm arada donmalar yaşıyor ekranı kitliyor o sorunu çözdüm ama oyun çok kasıyor bunu düzeltebilirmiyiz mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  87. Cihazım s3 sorunsuz şekilde çalışıyor obb yi bulmayanlar obb cıhazın dahılı hafızasında bundan dolayı ılk oalrak hafıza kartına atın datayı sonra cıhazın uzerınden obb yı bulup taşıyın

    YanıtlaSil
  88. kardeş dediğin her şeyi yaptım hata yok ama oyunun simgesine tıklıyorum siyah ekran geliyo bi 5 saniye sonra oyun kensiliğinden kapanıyo üstte ingilizce bi hata veriyor.(Sony Xperia SP)

    YanıtlaSil
  89. Obb yoksa android klasorune kendiniz obb klasoru acin mantiken de durum bu :)

    YanıtlaSil
  90. arkadaslar meraba bu data linkleri var 1 2 3 4 5 diye bunların hepsini mi indiriyoruz

    YanıtlaSil
  91. Atrkadaşlar ben main.7. 11 yapamıyorum winrar ın içinde olmuyo napçam

    YanıtlaSil
  92. hj spilti indirdim dediyinizi yaptim ama sonra ne yapacagimi bilmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma