Batman: The Dark Knight Rises v1.1.5f (APK+OBB) - I'm Batman!


Batman: The Dark Knight Rises APK

Hayranları tarafından merakla beklenen yeni ve üçüncü Batman filmi olan Batman: The Dark Knight Rises Türkçe adı ile Batman: Kara Şövalye Yükseliyor filmi adına mobil oyunu piyasaya sürüldü. Üçlemenin son filmi olan Kara Şövalye Yükseliyor filminin mobil platformlar için oyununu Gameloft geliştirdi.
Batman filmlerinin sonuncusu olma özelliğini taşıyan Batman: The Dark Knight Rises’da Batman’in dünyasına gerçek anlamda dalacak ve bütün Batman hikayesine tanık olacak yeni karakterler ile tanışacaksınız. Batman’in Gotham City’i Bane’e karşı korumasını konu alan film 27 Temmuz 2012 itibariyle ülkemizde gösterime girdi.

Filmden sonra Batman’in bu muhteşem macerasına doyamayan kullanıcıların denemelerini şiddetle tavsiye ettiğimiz Batman: The Dark Knight Rises oyunu Android ve iOS platformları için geliştirildi, Google Play ve Apple Store’da yerini aldı bile.


APK LİNKİ
Batman: The Dark Knight Rises v1.1.5f APK İndir


OBB LİNKİ
Batman: The Dark Knight Rises OBB İndir

(İsterseniz OBB'yi WiFi ile direkt cihaza indirebilirsiniz.)

KURULUM
1. Batman: The Dark Knight Rises APK ve OBB dosyalarını indirin.
2. OBB klasörünü .rar'dan çıkarın.
3. rar'dan çıkan "com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM" adlı klasörü "CihazHafızası/Android/obb" içine atın.
4. APK dosyasını cihaza atın.
5. APK'yı yükleyin.
6. Oyunu çalıştırın.
7. Androidliyim iyi eğlenceler diler :)

Yorumlar

  1. siyah ekran oluyo açılmıyo oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlemleri tam ve eksiksiz yaptığınızdan emin olun.
      Oyunu açmadan önce boştaki RAM miktarınızı maksimum seviyeye çıkarın.

      Sil
    2. tebrikler cok ii bi oyun

      Sil
  2. hacı acılmıo ya checking license dio kapanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. License hatası almamak için saat ve tarih ayarları yapılıyor. O yüzden saat ve tarih ayarlarını bir daha yapıp oyuna girin

      Sil
  3. linkler ölü gibi dostum

    YanıtlaSil
  4. Naim Bey, linklerde sorun yok linkler sağlam.
    Lütfen tekrar indirmeyi deneyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm anıl oyunlrı kuramıyorum yardım lütfen

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Birebir eksiksiz yaptım . Fakat açılmıyor
    Galaxy S3 Android 4,0,2

    YanıtlaSil
  7. 8. adıma kadar her şeyi yaptım ama 9'u yapamadım çünkü oyun açılınca durdu hatası verdi. Telefon Newman N1 İCS 4.0.4

    YanıtlaSil
  8. kardeşim oyunu indirdim benim ürün ainol novo frame 7 obb ye attım olamsı fifa 2012 yide indirdim olmadı lütfen yardım resimli anlatım yap zana zahmet olmazsa

    YanıtlaSil
  9. Muzhiwan.com yazısı çıkıyor ve kapanıyor. Çözüm var mı ?

    YanıtlaSil
  10. sürümü kaç bu oyunun

    YanıtlaSil
  11. indirdik dosyaları ama. çalıştırırken hata veriyor.

    YanıtlaSil
  12. kardeş 7. ve 8. yi yaptıktan sonra oyunu açınca

    ! Attention
    Anetwork error has occured.would you like to try again

    YanıtlaSil
  13. checking license dio açılmıo tarihi de ayarladım ama olmuyo sildim yeniden yükledüm ama yine olmuyo samsung galaxy s3 kullanıcısıyım

    YanıtlaSil
  14. oyun açılıyor ama muzhiwan yazdıktan sonra kapanıyor
    Adımları da harfi harfine yaptım
    S3 kullanicisiyim

    YanıtlaSil
  15. Benim ainol novo mars ben nasıl yaptım amk uçak moduna alın tarihi saati ayarlayın atın ob dosyasını android obb klasörüne sonra apkyi atın bir yere bende apk installer diye bir yer var ordan otomatik kurup hallediyor. Çatır çatırda oynuyom. Neyse bendede ilk benzer hatalar verdi şimdi çözdüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız be media getten yükledim. bu linklerden değil hem daha hızlı indi. tek obb dosyası vardı belki ondan kaynaklanıyordur bilemem şimdi.

      Sil
  16. dostumm söyledıklerının aynısını yaptım ama oyun acılmadan kapanıyor galaxyS3 kullanıyorum bol bol hazfızam var yardımcı olursan sevınırım

    YanıtlaSil
  17. muzhiwan yazısı çıktıktan sonra oyun donuyor ve atıyor telefon galaxyS2

    YanıtlaSil
  18. Oyunun ilk partına bastım indirirken dowload unnesful mu bir şey diyo yardım edin

    YanıtlaSil
  19. telefonum s4 dosyayı genele yüklüyorum ardında da obb ye atıyorum ama hata veriyor obb ye atmıyor dosyayı bır turlu

    YanıtlaSil
  20. oyun açılmıyor diğerleri sağlam ama bu...(telefon note 2)

    YanıtlaSil
  21. u bide nba2k13 bunlarda bi sorun var aga hepsini açtım bu ikisi açılmadı saatlerce indirmeyi bekledim boşa gitti ne yaptımsa açılmadı eksik yapmama imkan yok 15 oyun yükledim sorunsuz bu ikisi açılmıyor bişeler var bunlarda gene TŞKLER oyunlar harika

    YanıtlaSil
  22. telefonum galaxy s4 oyunu eksiksiz attım siyah ekranda donuyor telefonumda sorun yok 1 oyun yüklü oda modern combat 4 sorunsuz çalısıyor size harcadıgım zaman yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  23. 3g nasıl kapanıyo ya biri söyleyebilir mi acaba telefonum gm discovery android sürümü 4.2

    YanıtlaSil
  24. ya anıl bey oyunu tam ve eksiksiz yaptım 8. adıma geldim onu yaptım 9 da çalıştırın diyo çalıştırdım "attention a network error has occurred.would you like try again?" diyo altta da retry ve cancel diyo retry diyorum olmuyo diğer oyunlarının hemen hemen hepsi çalıştı onlar için teşekkürler ama batman a da bi açıklık getir de yükleyelim... tel:gm discovery 4.2

    YanıtlaSil
  25. Çalışıyor fakat internet olmadan açılmıyor ?

    YanıtlaSil
  26. herşeyi harfiyen yaptım ama olmuyor siyah ekran geliyor sonrada atıyor. Galaxy SIII Mini

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Android USB Hata Ayıklama Modu Açma (Bütün Versiyonlar için)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Crazy Taxi v152 (APK+OBB)