Bladeslinger [Hile] v1.4.0 MOD APK+OBB


Bladeslinger adı ile vahşi batı temasını konu alan oyun. Vahşi batı temasını aksiyon ve bilim kurgu ile birleştiren yapım kendi tarzı ile şu an piyasada bir ilk diyebiliriz. Kalitesini belli eden ve farkını bu şekilde ortaya koyan oyun bunun yanında yüksek grafik kalitesi ve oynanışı bakımından da göz alıyor. Bununla birlikte kontrol yapısı da kendini gösteriyor ve oyuncuyu fazla zorlamıyor.


APK LİNKİ


OBB LİNKİ

!!! KURULUM !!!

1. APK ve DATA dosylarını indirin.
2. DATA dosyalarının aynı klasöre indiğinden emin olun.
4. DATA dosyasını sdcard/android/obb içerisine atın.
5. APK dosyasını yükleyin.
6. Oyunu çalıştırın.
7. İyi Eğlenceler :)

Yorumlar

  1. ya arkadaşlar oyunçok güzel ama birinci bölümden sonra kapıyı açıp içeri girdim.o küçük surların içindeki kasabada bütün canavarları öldürdüm.ama orda şimşek gibi ışık saçan birşey var.yolu kapatmış ne yapıyorum geçemedim birtürlü..geçen varsa yardımcı olsa sevinirim..teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş sa oyunu açarken wifi mi gerekli

      Sil
    2. Bende orada kaldım yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  2. arkadaşlar obb klasörü telefonumda yok .. S3 kullanıyorum .. ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  3. Ümit Oyun istediğiniz kategoride oyun oynama imkanı umit-oyun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. obb yi kendinde kurabilirsin farketmez

    YanıtlaSil
  5. Koray Olursa sevinirim şimdiden teşekkürler ....

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar 6 cı bölümden sonra başa dönuyo benımkı neden acaba yardımcı olurmusunuz lutfen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

El Feneri (Flashlight) HD LED Pro! v1.93.03 FULL APK

Goat Simulator Payday v1.0.0 FULL APK+OBB

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma

Champ Man 15 [Hile] v1.3 (MOD APK)

Fotoğraf Gizleyici Pro [Photo Locker] v2.0.1 FULL APK