Wild Blood v1.1.1 [Multiplayer/Offline] APK



Gameloft’un mobil cihazlar için hazırladığı oyun çeşitliliği giderek artıyor ve her yeni oyununda kullanıcıların gönlüne taht kuran şirket bu sefer de Unreal Teknolojisini kullandığı Wild Blood oyunu ile karşımızda. Gerçek zamanlı olarak tam 3D grafikler yaratabilen Unreal motorunun gücünü arkasına alan Wild Blood görsel olarak mobil oyun severlerin dikkatini çekecektir.
Oyunda yönettiğimiz Sir Lancelot’un Kral Arthur’un karısı ve kraliçe olan Guinevere ile romantik bir ilişkiye girmesi sonucunda Arthur’un delirmesiyle başlayan hikaye, Arthur’un büyücü kız kardeşi Morgana Le Fey ile cehennemin kapılarını açması sonucunda dünyaya şeytanların girişini canlandırıyor. Bu arada boş durmayan Morgana ise Kraliçe Guinevere’yi sihirli ada Avalon’da esir olarak tutuyor.
Oyunda Kral Arthur ve şeytani Morgana ile yüzleşmesi gereken Sir Lancelot’un dünyayı ve Guinevere’yi de kurtarması gerekiyor. Google Play Store'da 6,99$ olan Wild Blood adlı oyuna Androidliyim  üzerinden ücretsiz sahip olabilirsiniz.

 
 

APK LİNKİ

Yorumlar

  1. Ekin-

    Merhaba ben Tegra kullanıcısıyım. Oyunu şuan tablet üzerinden indirmekteyim fakat bazı oyunları sizin verdiğiniz talimatları yaptığım halde açamaz oluyorum. Sürekli oyun ekranı geliyor bir Later ve ok seçeneği olan bir hata geliyor tekrar deneyiniz dercesine..
    Kullandığım cihaz'a güveniyorum Türkcell MaxiIQ Pegatron. 4 çekirdekli Nvidia Tegra işlemcisine sahip ve 64 GB hafıza bulunmakta. Bu hatalar neden olabilir. ve APK dosyalarından sadece sınırsız para yı indirsem multiplayer olarakta oynayabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim ben bu oyunu bitiremedigim icin silmistim. ama tekrar oyunu yukledim.ama bu sefer olumsuzum oyunda.gercekten bu cok iyi olmus.ellerine saglik.Bide glunun oyunlarini bulursan parasiz sürümlerini merakla bekliyicem

    YanıtlaSil
  3. kardes sınırsız parada ınternetsız gıremıo ne ıs

    YanıtlaSil
  4. en mantıklı şey zaten bir vietnam upload sitesini kullanmak. gözünü sevdiğim sunucusuna bağlanması bile kanser eder koca gergedanı

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Hiç bir dosyada virüs yoktur. Zaten upload edilen dosyaları önce ben daha sonra, yandex.disk tarama yapıyor. Başka bir indirmenizden bulaşmış olabilir

      Sil
  6. arkadaşlar oyunu açamayanlar sd dosyalarını android/data atın yine olmassa android/obb atın saygılar.

    YanıtlaSil
  7. Kardes data dosyasini android/data ya attim olmadi obb a attim olmadi 3 apkyi yukledim olmadi.bi yardimci olun lutfen.tel galaxy s2

    YanıtlaSil
  8. Kardes her seyi yaptim.datayi ayarladim butun apklari yukledim yine oyun girmeden atiyor.bi yardim lutfen.tel galaxy s2

    YanıtlaSil
  9. Linkleri denedim. İlk denememde çalışmadı ancak 2. denememde çalıştı.
    Sizde tekrar denerseniz indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. snırsız para apk dosyasını yandex diskten indirirken 22 mb ytın hepsi inmiyor 3 mb indirip tamamlandı diyor naşka yere upload edermisin ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Android USB Hata Ayıklama Modu Açma (Bütün Versiyonlar için)

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu