Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Wonder Zoo Harika Hayvanat Bahçesi Android Para Can Hileli MOD APK - androidliyim

Wonder Zoo - Animal Rescue Android Hileli MOD APK


Wonder Zoo - Animal Rescue, Android cihazlarınıza Androidliyim üzerinden hileli mod apk olarak indirip oynayabileceğiniz bir simülasyon oyunudur. Gameloft tarafından geliştirilmiş olan Wonder Zoo adlı oyunu bir yönetim oyunu olarak tanımlayabilirim, fakat bu kez bir hayvanat bahçesini yönetiyorsunuz.

Wonder Zoo'da amacınız en güzel hayvanat bahçesini oluşturmaya çalışmak. Bunun için de geniş topraklarda dolaşarak hayvanları kurtarmak ve kendi hayvanat bahçenize getirmek, özel ırklar ortaya çıkarmak gibi görevleriniz var. Wonder Zoo Hileli MOD APK dosyasını Androidliyim üzerinden indirerek sınırsız para ve sınırsız can hilesine sahip olarak offline bir şekilde oynayabilirsiniz.

- Play Store: Wonder Zoo - Animal Rescue!
- Mevcut Sürüm: 2.0.4a
- Gereken Android: 2.3+
- Toplam Boyut: 35 MB
- Ort. Puan: 4,3

Wonder Zoo Harika Hayvanat Bahçesi Android Para Can Hileli MOD APK - androidliyim
Wonder Zoo Harika Hayvanat Bahçesi Android Para Can Hileli MOD APK - androidliyim
Wonder Zoo Harika Hayvanat Bahçesi Android Para Can Hileli MOD APK - androidliyim
Wonder Zoo Harika Hayvanat Bahçesi Android Para Can Hileli MOD APK - androidliyim

Wonder Zoo Android Hileli MOD APK İçeriği

- Sınırsız Para (Coin)
- Sınırsız Can (Kalp)
- Offline (Çevrimdışı)

Yorumlar

  1. Cok eglenceli oyun. Hilesini ariyordum sonunda burda buldum. Sagol admin cok isime yaradi

    YanıtlaSil
  2. Admin acaba bu Türkçe dil desteği sağlıyor mu ?

    YanıtlaSil
  3. Ama nasil indirelim bunu dosya bulunmadı diyor neden?

    YanıtlaSil
  4. Oyuna nasıl giriliyor ve nasıl indiiliyor

    YanıtlaSil
  5. Size başka bir hile yolu söyleyim mi. İnternetinizi kapatın sonra ikide bir tarihi değiştirip süreleri atlayıp para kazanın. Ben bu yolla tüm hayvanları 2 saat içinde aldım.

    YanıtlaSil
  6. İndirme yeri yok ki onun yerine aşamalar var nasıl indirilir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Crazy Taxi v152 (APK+OBB)

BombSquad - Multiplayer Savaş Oyunu

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Wild Blood [Normal/Hile] v1.1.3 (APK+OBB)

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Gizli Kamera Video Kaydedici Pro v3.1.7 FULL APK

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi