Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

İndirmiş olduğunuz oyunları yüklerken sıkıntı çeken arkadaşlardan aldığım isteklerden sonra böyle bir anlatım hazırladım. Dileyen aşağıdaki videodan dileyen onun altındaki resimli anlatımdan takip edebilir



Bu anlatım her oyun geçerlidir. Klasörler ve .rar'dan çıkarma seçenekleri her oyun için değişebilir. Ancak mantık her oyun için aynıdır. Umarım yardımcı olur...


Sadece APK dosyası yükleyecek arkadaşlar ilk önce Adım 5'i uygulayın sonra Adım 10'a atlayın ve ordan sonrasını uygulayın
Resimlere tıklayarak daha büyük olarak galeri şeklinde inceleyebilirsiniz
Adım 1


Adım 2


Adım 3


Adım 4


Adım 5


Adım 6


Adım 7


Adım 8


Adım 9


Adım 10


Adım 11


Adım 12


Adım 13


Adım 14 
Adım 15

Yorumlar

  1. APK olarak yüklüyorum. yüklendikten sonra aç dediğimde apkmania falan yazısı çıkıyor sonra ekran kararıyor ne yapmam gerekli

    YanıtlaSil
  2. Her şey için çok teşekkür ederim sayenizde öğrendik :) Yalnız bazı oyunların data dosyaları Android/Data kısmınada atılabiliyor.Arkadaşlar her iki şekilde'de denesinler :)

    YanıtlaSil
  3. bu işlemin hepsini eksiksiz bi şekilde yaptım ama yinede oyun hata verdi

    YanıtlaSil
  4. Arkadaslar Apk dosyasini kolayca.

    Android > DATA > SD

    ( SD dosyasini kendiniz yaratin ve her apk dosyasini onun icinde atin bu sekilde dosya kaybolmaz )

    eger ki APK+ SD dosyasi var ise

    APK dosyasini ilk belirtigim gibi acdiginiz SD dosyasina atin.

    "SD"´ye gelirsek bu sizin acdiginiz "SD" dosysi degil dikketinizi cekerim Bir data dosyasi oluyor ve oyunun icinde siz bu dosyayi "data" ya atiyorsunz ,datanin icinde genelikle "Obb" dosyasi olur bunu da

    ANDROD > OBB > ( misal,örnek )com.madfingergames.deadtrigger ( olarak dosyasiyla atiyorsunuz )

    daha sonra oyunu yüklemeniz icin

    AndroZip

    __

    Oyunu calisdirmak icin ( tabi icona basili tutup launcher´a basin )

    Apl Manager yükleyin.

    YanıtlaSil
  5. oyunun birden çok partı var ve hepsini aynı yere atınca üzerine yaz diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Partları aynı klasöre indirip, ilk parta sağ tık buraya çıkart diyerek data klasörünü .rardan çıkartma işlemini yapıp diğer adımlara geçmelisiniz

      Sil
  6. sonunda yaptım s4 kullanıyorum ve (s4 te dışarıdan gelen dosyalar için engelleme varmış) kısaca nasıl yapılacağını yazayım aynen uygulayın kesin çalışır. öncelikle google play'den ES DOSYA YÖNETİCİSİ'ni indirin. ardından oyun için indirdiğiniz 2 dosyayı (tabi .rardan çıkardıktan sonra) telefonun kendi hafızası içindeki download klasörüne atın. sonra es dosya yöneticisinden download klasörüne gidip klasör halineki dosyayı (apk olmayan) yine kendi hafızasındaki android/obb klasörüne yapıştırın ve download klasörüne gidip apk dosyasına tıklayın yükleyin açılıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harun çok sağol çok işe yaradı... es dosya yöneticisi başka ne işe yarıyor

      Sil
  7. Attığınız yer doğru. Ancak klasör halinde atmalısınız. Gördüğünüz gibi obb içinde com..... şeklinde giden klasörler var. Siteden indirdiklerinizde .rardan çıkınca bu şekilde oluyor. Direk klasörü atın klasör içindeki main.... yı değil

    YanıtlaSil
  8. Hocam öncelikle anlatım için tesekkürer. fakat ben sorun yaşıyorum şöyle ki;
    Go Launcher yüklemeye çalışıyorum fakat sizin anlatımda bahsettiğinz gibi "data" dosyaları yok (internette birçok paylasım yapan yerde bu data dosyaları yok maalesef..) apak yi tablete downloads klasorune kopyalayıp çalıstırıyorum fakat bir türlü full sürüm olmuyor...nerede hata yapıyorum? yardımcı olbilirmisiniz rica etsem? tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben yükledim ama oyun açılmadan ''malesef oyun durdu '' hatası veriyor

      Sil
    2. NightHawk kardeş GoLauncher full sürüm olması zor, mesela spotify tarzı uygulamaların da olmadığı gibi

      Sil
    3. Tufan Polat kardeşim, cihazın yetersiz olabilir ya da oyunun dosyalarını atarken .rar'dan çıkarmayı unutmuş olabilirsin. APK veya OBB inerken hatalı da inmiş olabilir. Tekrar indirip, tekrar kurmayı dene

      Sil
  9. Ya ben kaç zamandır kurmaya çalışıyorum mkx apk yi olmuyor defalarca kez indirdim rar dosyasını Çıkart deyip android obb com mkx yazan yere attım sonra obb ni içinde bi daha obb oluşrup oraya da attım olmuyor allah olmuyor deliricem artk biri bana yardım etsin gmail yazıyorum ordan ulaşın lütfen tubafidan9994@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Android Sistem WebView Uygulaması Nedir?

Buz Devri Maceraları v1.9.2d MOD APK - SINIRSIZ ALIŞVERİŞve ANTİ BAN HİLELİ

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Vegas Gangsteri v3.1.0r MOD APK | PARA ELMAS ANAHTAR ANTIBAN HİLESİ

Goat Simulator Payday v1.0.0 FULL APK+OBB

Kingo Root ile Android Cihaza Hızlı Root Atma

El Feneri (Flashlight) HD LED Pro! v1.93.03 FULL APK