Android Cihazlara Uygulama ve Oyun Yükleme

  •  Önek olarak bir uygulama yüklemeyi göstereceğim. Skyfire uygulamasını telefona yüklemek için gerekli aşamaları beraber yapacağız.
  • Telefonumuzun içindeki sd kartı artık gördüğümüze göre buraya ben uygulamalar diye bir klasör oluşturdum. Bu klasör içine attığım skyfire.apk adındaki dosyayı kopyaladım ve artık kurmak için dosya yöneticisini açıyorum. 
  • Onun öncesinde sd kart bağlantısını kapatabilirsiniz ya da telefonuzu bağladığınız kabloyu çıkartmanız gerek ama tavsiye direk çıkartmayın bağlantıyı kesiniz. 
  •  Uygulamayı yüklemeden önce ise Bilinmeyen kaynak yükleyeceğimiz için bu özelliği aktif etmemiz lazım bunun içinde; Ayarlar>Uygulamalar>Bilinmeyen Kaynaklar bölümünü işaretleyin.  
  • Daha sonra burada kart bölümüne geçiyoruz üstteki ikonlardan sağdaki bölümdekine tıklayarak. Burada uygulamalar klasörünü bulup içine giriyoruz. Sonra uygulama dosyamıza tıklayarak açıyoruz. 
  • Bize yüklemek istediğimizi soracak. Yükle diyerek ilerliyoruz sonra bir uyarı ekranı gelecek bunada tamam dedikten sonra uygulammız yüklenecek. İster yükler yüklemez oradan açabilir ya da menüye dönüp oradan açabilirsiniz.
  • Bu şekilde uygulamayı yüklemiş olacaksınız. Uygulamarı yüklerken market dışındaki uygulamarı güvendiğiniz kaynaklardan edinin ve yükleyin.
VİDEOLU ANLATIM


Herhangi bir sorunuz olursa lütfen yorum bırakın.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizli Kamera Video Kaydedici Pro v3.1.7 FULL APK

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

Asphalt 7: Heat [Hile] v1.1.1 MOD APK

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Grand Theft Auto: Vice City v1.07 (APK+OBB) - Efsane GTA oyunu artık androidde

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ