Dungeon Hunter 4 [Hile] v1.8.0 (APK)

dungeon-hunter-4-hile-apk

Başarılı oyun yapımcısı Gameloft tarafından yapılmış Dungeon Hunter 4 ile isterseniz destansı hikaye içerisinde yer alabilir isterseniz de multiplayer modda arkadaşlarınızla beraber savaşabilirsiniz. 

4 ayrı savaşçı türünden istediğinizi seçip karakterinizi oluşturabilirsiniz. Bu karakter ile savaş becerilerinizi yükseltip, düşmanları yenip üzerinize yeni eşyalar alarak ilerlemeli ve seviyenizi artırmalısınız. Bulduğunuz hammedelerden yeni malzemeler üreterek karakterinizi güçlendirebilirsiniz.

Gelişmiş grafikleri ve etkileyici ses efektleri ile DH4 RYO(Rol Yapma Oyunları) türü sevenler için kaçırılmaması gereken bir oyun. Düşmanlarınıza karşı daha güçlü ve yenilmez olmaya hazır mısınız? 


v1.6.0m ile gelen yenilikler:
  • Yeni etkinlikler özelliği ile PVP testine katılın
  • 4  Yeni Zindan: Sesin Mahzeni, Lanetli Harim, Tarumar Tapınak, Kızıl Kale
  • Yeni ödüller, silah ve zırhlar için zindanları yağmalamalı ve yeni modda özel etkinleri tamamlamalısınız
  • Sürekli eklenecek yeni etkinlikler ile sürpriz ödül kazanma şansı
Dungeon Hunter 4 - screenshot
Dungeon Hunter 4 - screenshot
Dungeon Hunter 4 - screenshot
Dungeon Hunter 4 - screenshot

APK LİNKİ

Yorumlar

  1. dostum dosyalar silinmiş malesef yeniliyebilirmisin

    YanıtlaSil
  2. linkleri düzelticekmisiniz yoksa hep böyle ölü konumu kalıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitedeki bütün linklerin ölü olup olmadığını takip edemem sonuçta. Uyarılar geldikçe yeniliyorum. Bunu da uyarı sayıyorum ve yenileyeceğim.

      Sil
    2. yanlış anlama dostum ben dünde yazmıştım ama yorumum gözükmüyor ilgin için teşekkürler birde soru bu son sürümmü ??

      Sil
    3. Yorumlar önce denetlenip, sonra yayınlanıyor. Reklam, spam yorum olmaması için.
      Evet son sürüm.
      Linkleri yeniledim. İndirebilirsiniz
      Rica ederim..

      Sil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizli Kamera Video Kaydedici Pro v3.1.7 FULL APK

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Asphalt 7: Heat [Hile] v1.1.1 MOD APK

Grand Theft Auto: Vice City v1.07 (APK+OBB) - Efsane GTA oyunu artık androidde

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi