Prince of Persia (PoP) Classic v2.1 APK+DATA

Prince of Persia Classic pop android full apk data indir - androidliyim.com

Prince of Persia (PoP) Classic Android APK

Oyun konsolları tarihinin en eski ve en güzel oyunlarından olan Prince of Persia şimdi de ilk sürümünün iyileştirilmesi ile Prince of Persia Classic adıyla Google Play Store'daki yerini aldı.
Oynarken sıkılmayacağınız bir oyun olan PoP yeni modlarıyla da karşımızıa çıkıyor. Bu modları kısaca anlatacak olursak;

- Çoklu Oyun Modu
- Normal Mod: Oyunu Anlamak, öğrenmek, farklı hile ve en hızlı yolu bulmak konusunda endişelenmenize gerek kalmadan, zaman veya ölüm cezası.
- Time Attack: Race against the sands of time olarak size seviyeleri arasında gezinmek mücadele gardiyanlar ve çıkış bulmak için arayış kurtarma Prenses. Acele edin... sen sadece 60 dakika.
- Survival: en çekici ve zorlu bir yol tahlisiye Prenses alanında tek olan Prens kalır yenilmedi. Oyunu tamamlamak, 60 dakika, ölmeden.


Ubisoft'un efsaneleri arasında yer alan bu oyun ile gerçekten çok sürükleyici ve etkileyici. Google Play Store'da 3,09$ ile alıcı bekleyen bu oyuna Androidliyim üzerinden Prince of Persia Classic APK şeklinde erişebilirsiniz. 

Prince of Persia Classic pop android full apk data indir - androidliyim.comPrince of Persia Classic pop android full apk data indir - androidliyim.com
Prince of Persia Classic pop android full apk data indir - androidliyim.comPrince of Persia Classic pop android full apk data indir - androidliyim.com

Trailer Videosu:


APK LİNKİ
!!! KURULUM !!!
1. APK ve DATA dosyasını indirin. 
2. DATA dosyasına 'sağ tıklama ile Buraya Çıkart diyerek' .zip'ten çıkartın.
3. Zipten çıkarmış olduğunuz DATA dosyasını telefonunuzun hafıza kartı içerisindeki Android klasöründe bulunan obb klasörüne (sdcard/Android/obb/) atınız. Eğer obb diye bir klasör yoksa siz oluşturunuz. 
4. APK dosyasını hafıza kartınızda herhangi bir yere atın.
5. Telefonunuzun pc ile olan bağlantısını kesin.
6. APK dosyasını attığınız yerde bulun ve yükleyin.
7. Oyunu çalıştırın.
8. İyi Eğlenceler :)

Yorumlar

  1. Sony Ericcson Xperia Arc S kullanıyorum. Uygulamayı bir türlü kuramadım. "download failed because the resources could not be found" hatası veriyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı Telefondan Bendede Var Bende Aynı Hatayı Aldım Umarım Admin Bir Çözüm Bulabilir Bu Sıkıntımız için

      Sil
  2. Oyunun dosyalarını doğru yere atıp kurduğunuzda oyunu açında karşınıza çıkan indirme menüsünde Cancel diyerek devam ediniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TABLETTE BU SORUNU ALIYORUM AMA CANCEL DİYE BİŞİ GÖREMEDİM PAUSE DOWNLOAD VAR

      Sil
  3. s3 çalışıyor. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Galaxy note 10.1 de kurulabilirmi?

    YanıtlaSil
  5. yav hiçbişiy anlamadım androıd dosyasında data var başka bişiy yok bende galaxy ace kullanıyom

    YanıtlaSil
  6. obb adlı klasör yoksa kendiniz oluşturup içine atınız

    YanıtlaSil
  7. o türlü olmuyor malesef

    YanıtlaSil
  8. Oyunu kurdum ve çalıştırdim ama bir süre sonra kapaniyor neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
  9. @Unknown Telefonunuzn özellikleri yetersiz kalıyor olabilir yada oyunu çalıştırırken boş ram miktarınız düşük olabilir. Gereksiz uygulamaları kapatıp oyunu öyle açmayı deneyiniz.

    YanıtlaSil
  10. İlk defa kura bildim bu site sayasinde allah razi olsun :)

    YanıtlaSil
  11. nasıl kuracığımı anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Kardeş site adminlerinin eline saglık ben galaxy ace kullanıyorum bende obb dosyası yok dataya atarsam bı sorun olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android/obb içerisine atmalısınız diğer türlü oyun DATA yı görmez ve indirilmesini ister
      Eğer obb dosyası yoksa kendiniz oluşturup datayı içine atmalısınız.

      Sil
  14. ilhami
    Anıl kardeşim samsung galaxy young da çalışıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T20'de çalışıyor sizde de çalışır :)

      Sil
  15. DOWNLOAD FAİLED BECAUSE YOU MAY NOT HAVE PURCHASED THİS APP (Bu uygulamayı satın almamış olabilirsiniz ÇÜNKÜ İndirme başarısız) Uyarısı Verdi Bu Uyarı İle Karsılaşan Oldumu Arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DATA dosyasını indirin ve doğru yere attığınızdan emin olun.

      Sil
  16. admin kardeş linleri yenilermisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler.
      Linkler yenilenmiştir indirebilirsiniz.

      Sil
  17. note 2 kurdum olmadı arkadaşlar aynını yaptımoyunu açınca download failed yazıyor

    YanıtlaSil
  18. xperia arcs kullanıyorum oyunu başlatamadım bende

    YanıtlaSil
  19. samsung Note 2'ye olurmu

    YanıtlaSil
  20. kardesım attım obb nın ıcıne acmıyor download failed because the resources could be not found hatası veriyor ???

    YanıtlaSil
  21. *#9900# hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  22. link çalışmıyor bi bakarmısın dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklerde sorun yok. Çalışıyor

      Sil
    2. nasıl download yapıcaz anlamış değilim :D diğer başka yerlerden upload yapsaydın iyiydi :)

      Sil
    3. chrome dan indiremedim diğer tarayıcalarda açıldı link sağol kardeşim

      Sil
  23. Rica ederim. Ben de Chrome kullanıyorum ama bir sorunla karşılaşmadım. Kurulum bölümünde DATA dosyalarının indirilmesinin resimli anlatım linkleri mevcut

    YanıtlaSil
  24. Apk. Dosyasini indirdim zip olarak lakin icerisinde apk. Uzantili bir uygulama yok yardimxi olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK dosyası zaten .apk uzantılı, zip olarak nasıl indirebildiniz ki?

      Sil
  25. Bende bilmiorm apk olarak gormuyor telefon

    YanıtlaSil
  26. Note 2 kullaniyorum, data paketteki dosyayi obb icine attm lakin apk uzantili inddrdgm dosya bu uygulama acilmiyor hatasi veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka apklar kurdunuz mu yoksa bu ilk mi? Belki telefonunuzda paket yükleyici mevcut değildir. AppsInstaller bu tarz programlar indirip kurmayı deneyin

      Sil
    2. Ertan bey apk dosyasının uzantısı sizde zip olarak gözüküyorsa onu .apk olarak değiştirip deneyin

      Sil
  27. Bendede apk dosyasını indirince zip dosyası iniyor. Apk çıkmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyanın uzantısını .apk olarak değiştirin

      Sil
  28. zip dosyasının uzantısını .apk olarak değiştirin öyle oluyor

    YanıtlaSil
  29. kardeş emeğin için teşekkürler uzun zamandır bir oyun arıyorum ve bir türlü bulamadım yardımcı olursan çok memnun kalacam oyunun ismi THE KİNG OF FİGHTERS apk olarak

    YanıtlaSil
  30. s3 mini çalıştı eyvallah admin

    YanıtlaSil
  31. AdminEllerine Sağlık İyiki Bu Siteyi Kurmussun Çok SAğol

    YanıtlaSil
  32. hersey için teşekkürler kardeşim oyunlar süper :D bu arada obb dosyası olmayan arkadaşlarım kendiniz obb dosyası oluşturup obb dosyası içine atabilirsiniz ve ardından oyuna başlayabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  33. Bişey sorucam s3 mini almayı düşünüyorumda uygulamalar sd karta atılmıyormuş data dosyası içinde geçerli mi bu geçerliyse telefn hafızasından android/obb ye atabilirmiyiz datayı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farming Simulator 18 v1.1.0.2 (Para Hilesi) MOD APK

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

The Amazing Spider-Man 2 [Offline] v1.2.0m (APK+OBB)

Farming Simulator 16 (Hileli/Normal) v1.1.0.5 APK+OBB

Football Manager Handheld 2015 v6.3 (APK)

Lego® Nexo Knights™ Merlok: 2.0 [Hileli] v1.0.1 (MOD APK) - ATAK GÜÇ HİLESİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)