Carmageddon v1.1.486 (APK+DATA)



Carmageddon Android Full APK

Carmageddon, eskilerin popüler oyunlarından biri olan oldukça eğlenceli bir mobil oyun. Carmageddon Android oyununda ana hedef diğer araçları hareket edemez hale getirmek. Bunun için de onlara olabildiğince sert ve etkili bir şekilde çarpmak gerekiyor.

1990'larda tanıştığımız ve o dönemin en ilgi çekici oyunlarından biri olan Carmageddon artık android işletim sistemine sahip cihazlarda da oyananabiliyor. Orijinal grafiklere ve oyun yapısına bağlı kalınarak hazırlandığı belli olan oyunda amaç aynı. Aracımızın önüne çıkan ne varsa ezmek. Ancak ve maalesef buna insanlar ve diğer canlılar da dahil. Belki de eskiden olduğu gibi bu konuda yine oyun yapımcılarının başı ağrıyacak ve oyundaki canlıları kaldırlamaları gerekecek.

Carmageddon - screenshot Carmageddon - screenshot
Carmageddon - screenshot Carmageddon - screenshot


APK LİNKİ

DATA LİNKİ
!!! KURULUM !!!

1. APK dosyasını ve DATA dosyasını indirin.
2. İndirdiğiniz DATA dosyasını .zip'ten çıkarın.
3. .zip'ten çıkarmış olduğunuz klasörü "
SDCard/Android/Obb" içerisine atın. 
4. APK' yı telefonunuzda herhangi bir yere atın.
5. APK'yı yükleyin.
6. Oyunu çalıştırın. 
7. İyi Eğlenceler :)


Yorumlar

  1. caniii
    dostum yazdıklarınızı yaptım ancak downloading resources diyor kalıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

PlayStation Oyunları Android Cihazda Nasıl Oynanır? [Resimli Anlatım]