Football Manager Handheld 2013 v4.3 (APK)


Football Manager Handheld 2013, başta futbol severler olmak üzere milyonlarca spor tutkunun her yıl merakla beklediği ve uzun süre üzerinde kafa yorarak oynadıkları futbol menajerlik oyununun Android sürümü.

İçinde Türkiye Ligi olmamasına ve Türkçe dil seçeneği bulunmamasına rağmen birçok kullanıcının tercih ettiği Football Manager Handheld 2013, teknik direktörlük heyecanının hemen her yerde yaşanmasını sağlıyor. Lisanslı oyuncuların ve takımların meydana getirdikleri organizasyon oyundaki heyecanı gerçekçi kılıyor.

14 ligin yer aldığı oyunda kendi taktiğinizi belirliyor, oyuncularınızı yönetiyor ve transferler yaparak takımınızı güçlendirebiliyorsunuz.
Benimde hem PC platformunda hemde Android telefonumda severek oynadığım ve vazgeçemediğim FM 2013 ile futbol aynı zamanda ingilizce bilginiz artacaktır.
   
   
   
APK LİNKİ
!!! KURULUM !!!
1. APK ve DATA dosyalarını indirin.
1.1. DATA ile uğraşamam diyenler sadece APK'yı indirip DATA dosyasını kendileri oyunu açtıklarında indirebilirler. Bu işlem için Wi-Fi şeklinde internet önerilir.
1.2. Eğer imkanınız varsa DATA dosyalarını kendiniz indirmeniz önerilir.
1.3. Eğer DATA dosyalarını kendiniz indirecekseniz; APK'yı yükleyip oyunu açın, karşınıza çıkan pencerede "Large Files" yani soldakini seçin ve indirmesini bekleyin.
2. DATA dosyasını .zip'ten çıkarın.
3. Zip'ten çıkarmış olduğunuz klasörü telefonunuzun hafıza kartına (sdcard/ ) atın.
4. APK dosyasını yükleyin.
5. Oyunu çalıştırın.
6. İyi Eğlenceler :)

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler.
      APK linki yenilenmiştir. DATA linki şu an upload aşamasında. İsterseniz APK linkini indirip DATA dosyasını Wi-Fi ile kendiniz indirebilirsiniz.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler.
      APK linki yenilenmiştir. DATA linki şu an upload aşamasında. İsterseniz APK linkini indirip DATA dosyasını Wi-Fi ile kendiniz indirebilirsiniz.

      Sil
  3. İndirdim sorunsuz çalışıyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. elinize saglık

    YanıtlaSil
  5. Oyun mükemmel eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Dostum ben indirdim gayet güzel çalışıyorda bu galeriye dünya kadar resim eklenmiş onları nasıl kaldırabilirim oradan ?

    YanıtlaSil
  8. fm handheld downloader hata veriyor bide bu dosyayı nereye atacaz

    YanıtlaSil
  9. hocam ben oyunu yükledim datayı'da attım fakat oyun datayı görmüyor indirmeye çalışıyor sebebi ne olabilir ?.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaslar bn apk yi indirdim.zipi cikar dedim sd cardta bir yere cikardi iste.sonra nasil kurucam ben onu anlamadim hic bir dosyanin icinde setup tarzi bisi yok
    Not:herhangi bir yere kisayol seklinde bisi de olusmadi

    YanıtlaSil
  11. usta herşeyi yapıyom telefona atıcam en az 7- 10 saat baznde 1 gün felan diyo tlefon s3 diğerlerini sorunsuz yaptm

    YanıtlaSil
  12. Ömer-ya siteniz çok güzel hoş oyunlar sorunsuz çalışıyor ama bir sorunum var. benim tabletim piranha business tab lll 10.1 subway surfer temple run amazing spiderman gibi oyunlar çalışmıyor bu sürümle uyumlu değil diyor. ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz bu siteden indirsem oynıyabilirmiyim bi bakın bana.

    YanıtlaSil
  13. polypad tablet var destekliyor oyunu apk yi indirdim basic filesi yükledim açınca siyah ekranda kalıyor sorun nedir ?

    YanıtlaSil
  14. Omer olmezer

    Oyunu yukledim sikinti yok yanliz ses yok mac modunda bunun caresi varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun mobil sürüm olduğundan data dosyasının boyutunu düşürmek için ses konmamış olabilir. Ya da ayarlardan kısıktır/kapalıdır bir bakın derim.

      Sil
  15. Peki data dosyasını buradan değil de oyuna girdikten sonra indirirsek ücretli mi?

    YanıtlaSil
  16. Acaba Galaxy Gio (S-5660) Çalışırmı ???

    YanıtlaSil
  17. sd cardın neresine atacağız ? android/obb filan mı ? tam olarak neresi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SDcardın ana dizinine. Hiç bir klasörün içerisine değil. Direk doğrudan sd cardın içine atın.

      Sil
  18. Kısaca anlatırmısınız nasıl indirip kurabılecegımı ?

    YanıtlaSil
  19. Hocam data inmiyor bi bakarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Data dosyası linkinde bir sorun yok. Sadece yavaş iniyor olabilir. Bunu gidermek için Yandex.Disk'ime kaydet diyip Yandex.Disk üzerinden hızlıca indirebilirsiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizli Kamera Video Kaydedici Pro v3.1.7 FULL APK

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Asphalt 7: Heat [Hile] v1.1.1 MOD APK

Grand Theft Auto: Vice City v1.07 (APK+OBB) - Efsane GTA oyunu artık androidde

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi