The Amazing Spider-Man 2 [Offline] v1.2.0m (APK+OBB)

The Amazing Spider-Man 2 Android Full Offline APK İndir - androidliyim

The Amazing Spider-Man 2 Android Offline APK

Hepimizin yakından tanıdığı süper kahraman Spider-Man'in filmleri hala çekiliyor. İşte bu film serilerinden ikincisi olan The Amazing Spider-Man 2'nin resmi oyunu ünlü oyun yapımcısı Gameloft tarafından geliştirildi.

Filmin orijinal hikayesinden uyarlanan oyunda hiç durmaksızın aksiyon ve macera yaşıyorsunuz. Kötülere karşı verilen bu savaşta ağ fırlatma, kombolar yapacağınız dövüşler ve ilginç olaylar sizleri bekliyor.

Androidliyim üzerinden ücretsiz ve tam sürüm olarak indireceğiniz The Amazing Spider-Man 2 Offline APK ile yüksek kaliteye sahip grafikleri ve ses efektleri ile oyun keyfi daha da zevkli bir hale getirilmiş olan The Amazing Spider-Man 2 ile eğlence ve aksiyona doyacaksınız. 

The Amazing Spider-Man 2 Offline APK Özellikleri

  • 6 ana görev ve yan görevleri tamamlamalısınız. 
  • Venom, Green Goblin, Electro ve Avcı Karen gibi ünlü kötülere karşı mücadele ediyorsunuz. 
  • Sembiyotik, Demir, Ultimate Comics gibi Spider-Man kostümleri ile oynayabilirsiniz. 
  • Ayrıca filmde olmayan Kara Kedi ve Screwball gibi karakterler ile çizgi roman dünyasını keşfediyorsunuz. 
  • Açık dünya harita ile şehirde ister gezin ister görevleri tamamlayın. 

The Amazing Spider-Man 2 Android Full Offline APK İndir - androidliyim
The Amazing Spider-Man 2 Android Full Offline APK İndir - androidliyim
The Amazing Spider-Man 2 Android Full Offline APK İndir - androidliyim
The Amazing Spider-Man 2 Android Full Offline APK İndir - androidliyim
The Amazing Spider-Man 2 Android Full Offline APK İndir - androidliyim

The Amazing Spider-Man 2 v1.2.0m Offline APK+OBB İndir

PART 1 | The Amazing Spider-Man 2 v1.2.0m Offline APK+OBB İndir
PART 2 | The Amazing Spider-Man 2 v1.2.0m Offline APK+OBB İndir
PART 3 | The Amazing Spider-Man 2 v1.2.0m Offline APK+OBB İndir

KURULUM
Oyun Kurulumu Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
1. APK ve OBB dosyalarını indirin.
1.1. OBB partlarını aynı klasöre indirin.
2. İndirdiğiniz OBB dosyasını .rar'dan çıkarın. (Part1'e sağ tık 'Buraya Çıkart/Extract Here')
3. .rar'dan çıkarmış olduğunuz 'com.gameloft.android.ANMP.GloftASHM' adlı klasörü 'CihazHafızası/Android/obb' içerisine atın.
(Dahili hafıza içindeki Android klasörünün içindeki obb klasörü)
3.1. Cihazınızda obb klasörü bulunmuyorsa kendiniz obb adlı bir klasör oluşturarak içine atabilirsiniz.
4. APK dosyasını herhangi bir yere atın.
5. APK dosyasını yükleyin.
6. Oyunu çalıştırın.
6.1 İlk çalıştırırken internete bağlı olun.
7. Androidliyim iyi eğlenceler diler :)

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sorun cihazinizdan kaynakli sanirim. Önce sdkarta atip cihaz üzerinden dosya yöneticisi ile dahili hafizaya taşiyin

      Sil
    2. Sdcart da yeterli yer olmadığı için telefonun kendi hafızasına attım,ondan kaynaklı olabilir mi ?

      Sil
  2. oyun internetsis açılmıyor
    oyunu yükledim internet üzerinde girdim oynadım eve gittim açtım açılmıyor bok gibi ettiler oynu.

    YanıtlaSil
  3. flv kur sayfası açılıp duruyor kurdun gene aynı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler. Tekrar adf.ly'ye dönüyorum.
      10 dk içinde yeniden deneyin

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler, tek partlık alternatif link eklenmiştir.

      Sil
  5. Hiç bir part mevcut gözükmüyor bilginize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm partlar yenilendi.
      İndirebilirsiniz

      Sil
  6. hafıza dolu diyo yapmaya calıştım olmuyo obb klosörünü atıgımda

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Linkler yenilendi ve sağlam.
      İndirebilirsiniz.

      Sil
  8. oyun çok daha iyi olmuş önceden en orta seviye grafikte parka girdiğimde kasıp bazende atıyordu artık en yüksen seviyede girdiğimde biraz fps düşüyor

    YanıtlaSil
  9. durduruldu hatası alıyorum çalışmıyor hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OBB dosyasını yüklemediğiniz veya doğru yere atmadığınız için durduruldu diyor.
      Denedim çalışıyor

      Sil
  10. saol kayet güzel çalışıyo düzeldi :D

    YanıtlaSil
  11. Abi data yok nasıl aticaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Data var.
      OBB dosyasını indirip atmalısın

      Sil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Android USB Hata Ayıklama Modu Açma (Bütün Versiyonlar için)

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Dr. Driving v1.48 MOD APK - PARA HİLELİ