Tormentum - Dark Sorrow v1.1.0 FULL APK

Tormentum Dark Sorrow Android FULL APK SD OBB İndir - androidliyim.com

Tormentum - Dark Sorrow FULL APK 

TORMENTUM bulmaca dolu, karanlık bir "tıkla ve ilerle" macera oyunudur.
İsimsiz bir kahraman kendini hayal ve kabus arasında bir yerde bulur. Ne adını ne de geldiği yeri hatırlar. Bu tuhaf diyarlarda yol alarak kendisine ve bu dünyaya ait gerçekleri keşfetmek için uğraşır.

Hikayemiz, ana karakterimizin uçan, büyük bir makineye asılı bir kafeste kendini bulmasıyla başlıyor. Makinenin zorunlu yolcusu olduğu ve gidilen yerin bilinmediği anlaşılıyor. Karakterimizin zihninde hatırlayabildiği tek şey tepede bulunan, gökyüzüne uzanan insan ellerini tasvir eden bir heykel...

- Play Store: Tormentum Dark Sorrow
- Mevcut Sürüm: 1.1.0
- Gereken Android: 4.0+
- Boyut: 311 MB
- Puan: 4,9

Tormentum - Dark Sorrow Genel Özellikleri

Oyun Ortamı: İçinde yaşayan yaratıklarıyla ve mimari eserleriyle birbirinden farklı 3 tür diyar. Özgün kişilikleri olan karakterlerle karşılaşacaksınız, ya size yardım edecekler ya da sizi amacınızdan saptırmaya uğraşacaklar.
Grafikler: El yapımı 75 farklı sahne. Oyun, ayrıca yüzden fazla ek görsel ve kilisede yaşayan çılgın bir ressama ait düzinelerce tablo içermektedir.
Bulmaca: Yolculuğunuz boyunca 24 farklı bulmaca ve küçük oyun ile karşılaşacaksınız.
Hikaye: Düş ve gerçek arasında geçen karanlık bir macera.
Müzik: 40 bölümlük oyun müziği.

Tormentum Dark Sorrow Android FULL APK SD OBB İndir - androidliyim.com
Tormentum Dark Sorrow Android FULL APK SD OBB İndir - androidliyim.com
Tormentum Dark Sorrow Android FULL APK SD OBB İndir - androidliyim.com
Tormentum Dark Sorrow Android FULL APK SD OBB İndir - androidliyim.com
Tormentum Dark Sorrow Android FULL APK SD OBB İndir - androidliyim.com

Tormentum - Dark Sorrow v1.1.0 FULL APK+OBB


PART 1 İNDİR PART 2 İNDİR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PlayStation Oyunları Android Cihazda Nasıl Oynanır? [Resimli Anlatım]

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Modern Combat 3: Fallen Nation v1.1.3 (APK+OBB)

Goat Simulator v1.4.17 FULL APK + SD OBB

Zombies: Line of Defense v1.4 (APK+OBB) - Zombili kule savunma oyunu da var artık..

Google Android Sistem WebView Uygulaması Nedir?

MX Player Pro [ARM v7 Neon] + AC3/DTS v1.8.3 (APK) - Android için en iyi video oynatıcı