Modern Combat 4: Zero Hour [Hileli/Normal] v1.2.0f (APK+OBB) - SINIRSIZ SAVAŞ KREDİ HİLELİ

Modern Combat 4 Zero Hour Android Sınırsız Savaş Mücadele Kredisi Hileli Full APK DATA İndir - androidliyim

Modern Combat 4 Zero Hour Hileli/Normal APK

Modern Combat 4: Zero Hour, Gameloft tarafından hazırlanan ve Android oyun ve uygulama mağazası olan Google Play üzerinde yerini alan Modern Combat serisinin sondan bir önceki oyunu. Oyunun oyun severlere sunulması için Gameloft mühendislerinin yaklaşık bir yıl boyunca oyun üzerinde çalıştığı belirtiliyor. Açıkçası bu kadar uzun süren bir emeğin karşılığı da oyuna yansımış görünüyor.

Modern Combat 4: Zero Hour, yaşanan devasa bir nükleer afetin sonrasında dünyanın ileri gelen liderlerinin terörist gruplar tarafından kaçırılması ve özel bir ekibin de liderleri teröristlerin elinden kurtarması üzerine kurgulanmış aksiyon dolu bir oyun. FPS olarak bilinen birinci şahıs nişancı türüne ait Modern Combat 4: Zero Hour, bizi yani oyuncuyu söz konusu özel ekibin bir parçası olarak konumluyor.

Çoklu oyuncu seçeneği de bulunan oyunda Gameloft hesabı üzerinden rastgele oyuncularla ya da arkadaşlarınızla bu görevi birlikte yerine getirebilirsiniz. En sevilen FPS oyun serisi Modern Combat'ı Androidliyim üzerinden Modern Combat 4 Zero Hour Hileli MOD APK şeklinde indirebilirsiniz.

Modern Combat 4 Zero Hour Android Sınırsız Savaş Mücadele Kredisi Hileli Full APK DATA İndir - androidliyim
Modern Combat 4 Zero Hour Android Sınırsız Savaş Mücadele Kredisi Hileli Full APK DATA İndir - androidliyim
Modern Combat 4 Zero Hour Android Sınırsız Savaş Mücadele Kredisi Hileli Full APK DATA İndir - androidliyim
Modern Combat 4 Zero Hour Android Sınırsız Savaş Mücadele Kredisi Hileli Full APK DATA İndir - androidliyim

APK+OBB
PART 1 | Modern Combat 4: Zero Hour v1.2.0f APK+OBB İndir

KURULUM
1. APK ve OBB dosyalarını indirin.
2. Tüm partları aynı yere indirin.
3. OBB'yi .rar'dan çıkarın. (part1'e sağ tık buraya çıkart)
4. Çıkan "com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM" adlı klasörü "CihazHafızası/Android/obb" içine atın.
5. APK dosyasını cihaza atın.
6. APK'yı yükleyin.
7. İlk çalıştırırken internete bağlı olun.
8. Androidliyim iyi eğlenceler diler :)

Yorumlar

  1. Merhabalar dostum, bende "com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM" burası oluşmadı kendim yaptım fakat o da olmadı. Bir önerin var mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Kendinizde oluşturabilirsiniz ayrıca oyun sd de çalışıyor kendi Ace Plus cihazımda denedim kasma yok fakat online oynayabileceğimiz bir apk yayınlanabilirmi?

    YanıtlaSil
  3. ya ben oyunu kurdum dediğini gibi androdir data bölümüne com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM geldi içinde fles onun çine kopyaladım çıkan dosyaalrı ama oyun açılıyorum baştaki resimde loading denip kapanıyor bana yardımcı olurmsuunuz bu konuda ?

    YanıtlaSil
  4. ARKADAŞLAR FİNAL HAFTASI NEDENİYLE CEVAP VEREMEDİM.
    ANCAK OKUDUĞUM YORUMLARDAN APK DOSYASINDA BİR SORUN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.
    O YÜZDEN APK DOSYASININA ALTERNATİF LİNK EKLEDİM.
    LÜTFEN YENİ APK DOSYASINI İNDİRİP KURULUM İŞLEMİNİ TEKRAR YAPINIZ.
    (LÜTFEN TELEFONUNUZUN ÖZELLİKLERİNİN VE HAFIZASININ OYUNU AÇABİLMEK İÇİN YETERLİ OLDUĞUNDAN EMİN OLUN.)

    YanıtlaSil
  5. Deniz dediklerinizi aynen yaptım ama olmadı önce apk yı indirip 1 kereliğine çalıştırdım ve dediğiniz klasör oluştu daha sonra dataları indirdim ve zip çıkarma olayını yaptım main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM klasörünü direk kopyalayıp sd card daki dediğniz klasöre yapıştırdım ama oyun açılmıyor kapanıyor açıldıktan sonra hemen lütfen yarımcı olur musunuz...

    YanıtlaSil
  6. android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM/files içine main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM içindeki dosyaları(direk klasörü değil içindekileri) yapıştırın bu kadar

    YanıtlaSil
  7. arkadaslar benm sistem belleğime oyun sığmadı ne yapmam gerekır androit dosyasını sg karta attım ama calısmadı ne yapıyım ?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.Telefonuma bu oyunu kurdum ancak girerken donuyor sürekli yuvarlak dönüyor kaybolup dönüyor aynısını wild blood adlı oyundada yaşadım nedendir acaba?Telefonum Vice City'i kaldırdı bunuda kaldırabileceğinden eminim.

    YanıtlaSil
  9. Yuklemesini ogrenmek baya zamanimi aldi ama sonunda basardim tskkler arkadasim oyun super

    YanıtlaSil
  10. Oyun Ace Plus cihazımda sorunsuz çalışıyor müthiş oyun düşük işletim sistemli cihazlara sahip arkadaşlar korkmadan indirsin

    Ayrıca oyunu şahsi sd nizde oluşturduğunuz Android/Data klasörüne atarakta oynayabilirsiniz

    İyi Oyunlar ve Paylaşım İçin Sağol

    YanıtlaSil
  11. oyun çalışıyor bi çok siteden indirdim çalışmadı teşekürler...

    YanıtlaSil
  12. sa kardeşim ben oyunun pack dosyalarını indirdim(OPERA İLE).Yani şimdi rar şeklinde gelmedi direk cıkmış hali geldi problem olur mu ?

    YanıtlaSil
  13. Ben data dosyalarını indiremedim. ? sorun linklerdemi acaba ?

    YanıtlaSil
  14. Alternatif linkdeki apk ile oyun çalışıyor. İyi oyunlar...

    YanıtlaSil
  15. Oyunu kuruyorum datasını kendim indiricem fakat indirmiyo kendiliginden kapatıyo sorun nerede acaba ?

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar hileleri yazmak icin bir program varmis calisiyor mu?

    YanıtlaSil
  17. beyler apkyi açıyorum android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM
    dosyasını kurmuyo ne yapmam lazım yardım lütfen

    YanıtlaSil
  18. @Adsız (apk kuran)
    Eğer android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM klasörü oluşmuyorsa kendiniz yeni klasör oluşturmalısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş video çekebilirmisin yada resimli anlatım

      Sil
  19. Merhabalar ben Galaxy Note 2 de Sd Card'a atıyorum oyunu çalıştırmıyor ama telefon hafızasına attığımda çalıştırıyor bunun nedenini bilen var mı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende de note 2 var. bi türlü yapamadım. "main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM" klasörü yokki ben de. varsa nerede?

      teşekkürler.

      Sil
    2. Arkadaşım aynı sorun bende de var. bilgisayara arattım. o da main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM diye bir dosya bulamadı.
      Yardımcı olur musunuz?

      Sil
  20. eline sağlık yüklemede bi problem yok kurulumu dikkatli okuyun apk için alternatif olanı yükleyin.

    YanıtlaSil
  21. Aynen eline saglik dostum

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler oyun çalıştı.Galaxy Wonder kasma yok denecek kadar az.Ara sıra takılıo.Çok nadir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim bende galaxy w kullaniyorum tabletime kurdum calisti ayni sekilde telefona da kurdum oyuna giriyor ama tam gemiden atlarken her dafasinda beni oyundan atiyor sikinti nerde acaba

      Sil
  23. alternatif apk dosyasını ve data dosyalarını yukarda aynen yazılanlar gibi uygulayarak yaptım samsung galaxy s3 de.... oyun gayet güzel çalışıyor teşekkürler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bi anlat neler yaptın yok olmuyor android.gameloft.... oluşmuyor.

      Sil
  24. 'pıranha busıness tab 7' de oynayan varmı ya bende kasıyo baya

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar benim tablette çalışır mı polypad 7208 HD 1GB ram 1.5 DUAL CORE 1240x600 android 4.0.3 8 GB hafıza ve sd kart da 8 gb

    YanıtlaSil
  26. hj split 001 i gördü fakat 002 yi görmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HJ Split'in 002'yi görmesine gerek yok. Bütün partları aynı klasöre indirin. Ardından HJ Splitte 001'i gösterin o diğer partları otomatik görecek.

      Sil
    2. Hocam peki bu oyunları aynı şekilde hafiza kartına atsak oyunlari çalıştırır mı?

      Sil
    3. Aynı şekilde derken neyi kastediyorsunuz tam anlayamadım ama DATA dosyası partlarını birleştirip gerekli yere atmalısınız.

      Sil
  27. google docs'u file hosting olarak kullananı ilk defa gördüm helal olsun :)

    YanıtlaSil
  28. Herşeyi yaptım oyunun giriş ekranın 5 sn duruyo kapanıyor oyun ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  29. abi bide sistem gereksinimleri yazarsan çok makbule geçer :)

    YanıtlaSil
  30. data linkte sorun var indiriyor ardından hata veriyor

    YanıtlaSil
  31. apk dosyasını kurmama ragmen com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM/files/ oluşmadı ve bende kendim oluşturdum.data dosyalarınıda yukarıda anlatıldıgı gibi içine atıım.ama çalışmadı.oyunu açıyorum ilk açılış resminden sonra oyundan atıyor.telefon note 2.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -Mehmet-

      aynı sorun bende de var bir çözüm buldunuz mu?

      Sil
    2. aynen bende de oyle oldu tlfn note 2

      Sil
  32. -Aykut-

    Çalıştı valla on numara oyun ya call of duty tarzı teşekkürler :) Htc Desire x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha benm telefondan bi deneyelim bakalım bende çalışacakmı

      Sil
  33. Samsung Galaxy P7500 de çalışırmı oyun hocam

    YanıtlaSil
  34. Birinci APKyi bence direk kaldır çoğu kişide sorun yaratıyor. İkincisi oluyor. Arkadaşlar eğer bilgisayar oluşan klasörü görmezse buradaki kopyalanması gereken dosyaları önce herhangi bir yere kopyalayın telefonda daha sonra dosya gezintisi programı ile (örneğin ES File Explorer File Manager) gerekli yere taşıyın.

    YanıtlaSil
  35. http://img835.imageshack.us/img835/3290/screenshot2013031102024.jpg

    Telefonumda GTA vice city, PES 2012, asfalt 7 ve most wanted oynadığım halde bu oyun bu şekilde çıktı acaba ekran kartı mı desteklemedi ?

    YanıtlaSil
  36. alternatif linkte sorun var inmiyor yandexten

    YanıtlaSil
  37. s3 kullanıyorum soylenilen herseyi harfiyen uyguladım fakat olmadı

    YanıtlaSil
  38. Mehmet

    Note II'de çalıştıramadım root mu gerekiyor

    YanıtlaSil
  39. Alternatif linkteki apk ile oyun çalışıyor cihazım nexus 7 bazen ufak kasmalar oluyor nasıl önleyebilirim ??

    YanıtlaSil
  40. loading ekranı gibi bişey var gelip gelip duruyor sonrada açilip başlarken oyundan atiyor

    YanıtlaSil
  41. ya bn gameloft oyunlarını yüklüyorum oyuna giriyor sonra oyundan atıyor bni.nedenini bilen warmı ne yapmalıyım yardımcı olursanız sewinirim

    YanıtlaSil
  42. kardeş root mu yapmamız gerekio illa

    YanıtlaSil
  43. Çok saol 2. apk yı denedim oldu okulun tabletinde bile açılıyo hem de kasmadan :) paylaşım güzel...

    YanıtlaSil
  44. gamer: oyunu yükleyip çalıştran arkadaşlar lütfen cihazlarının marka modeli ve kasıp kasmadığını yazarlarsa büyük fayda sağlamış olurlar.

    YanıtlaSil
  45. verdiğin dosyalar rardan cıkarken hata verıyor 1gb ındırdık su amk dosyaları dene oyle at buraya bekle okdar bı sıkıme yaramasın senınde amk

    YanıtlaSil
  46. Çok teşekkürler sorunsuz oynuyorum sayenizde

    YanıtlaSil
  47. kardesim sıkıstırılmıs dosya hatası diyip acmıyor.

    YanıtlaSil
  48. tabletımde daha once calıstırmıstım
    tabletı yenıden yukleme yaptım root ladım
    daha oncekı gıbı yapıyorum ama gırıs ekranı gelıyor dosya fıles felan gıbı yazı cıkıyor ve oyundan cıkıyor daha once nee guzel acabılıyordum ama sımdı neden acamaıyorum ?

    YanıtlaSil
  49. the game has been successfull downloaded
    touch ok and start playing
    yazısı cıkıyor ok dıyorum donuyor donuyor ve oyundan atıyor kapanıyor yanı nasıl kurcam ben bunu yaw daha once ne guzel kurmustuk farklı bısede yapmıyoz

    YanıtlaSil
  50. ben bir kere çalıştırdım bu oyunu ama daha çalıştıramadım ama artık pes ettım kurmıcam olmadı yaw olmadı delı ettı benı ne guzel ılk kurulumumda calımsıtı

    YanıtlaSil
  51. Android\data\com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM/files/ bu dosya nerde bulamadim ben bana yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  52. datayı buradan degilde kendisi indirse bir sorun olur mu acaba telefonum motorola atrix 4g

    YanıtlaSil
  53. Paylaşım Çok İyi Olmuş Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  54. şu anda oyunun data dosyasını tablete atıyorum apkyi açınca çalışmassa öbür apkyi yükliycem birini silip öbürünü yükleyince data dosyalarını silip tekrar yüklemem mi gerekir?

    YanıtlaSil
  55. Merhaba, cihazım Nexus 4 apk kurduktan sonra dediğiniz gibi bir dosya gelmedi daa klasörüne ben kendim oluşturdum ve programla dosyaları çıkardım dediğiniz gibi klasörün içine attım oyunu açıyorum ekran geliyor hemen geri çıkıyor yani hiç açmıyor nedeni ne olabilir acaba ?

    YanıtlaSil
  56. tamamdır oldu, dediğiiz klasör sonradan kendiliğinden geldi onun içine tekrar attım oldu emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. Merhaba sanırım verdiğiniz hjslipt programı işini tam yapamıyor ve çıkardığı rar da sorunlar oluşuyor ne yapmamız lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakli olabilirsiniz. İnternette uzantisi .001 .002 olan dosyalari acmak diye bir arastirma yaparsaniz daha baska bilgi ve programlara erisebilirsiniz.

      Sil
    2. Bütün baktığım sitelerde hjspliti önermiş. Ama bende arşıvden çıkarırken hasarlı diyor

      Sil
  58. kardeşim ben bir türlü xperia s 'e bu oyunu yükliyemedim bir sürü versiyon bir sürü data denedim senin hj splittende cıkarttıgım zaman zip dosyası bozuk cıkıyor var mı yapabılcegımız bısı sence ?

    YanıtlaSil
  59. Kardeş eline koluna sağlık çok güzel çalışıyor hiçbir sıkıntı paylaşımlara devam edersen seviniriz:)

    YanıtlaSil
  60. Bize hjsplitten çıkmış haliyle paylaşsan ? Başka türlü yapamıyoruz

    YanıtlaSil
  61. İndirildi ve oynandı müthiş sorunsuz çalışıyor. Fakat oyun biraz zor :)

    YanıtlaSil
  62. Ben apk yi indirdim mobilde ama data dosyalarını pcdemi yoksa mobildemi indirecem bir yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  63. arkadaşlar herşeyi yaptım fakat gameloftun oyunlarında olduğu gibi oyundan atıyor ilk resimden sonra çözümü nedir?

    YanıtlaSil
  64. Teşekkür ederim dostum.

    Arkadaşlar yükleme aşamasını tamamen doğru yazmış arkadaş herhangi bir sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  65. admin s4 te çalışmıyor oyun resmi açılıyor sonra atıyor

    YanıtlaSil
  66. ADMİN BENDE VARDI SİLDİM HEMDE WİRELES ÜZERİNDEN İNDİRMİŞTİM Bİ TÜRLÜ BULAMIYORDUM CUBEU30GT2 TABLETTE SONY XPERİA X10 DA SONY XPERİA S TE SONY XPERİA GO DA BÜTÜN HEPSİNDE AÇTI SORUNSUZ DONAMDAN OYNUORUM SÜPERSİN TŞKLER

    YanıtlaSil
  67. Hj split yerine dosyayı yenden adlandır deyip 001 002 gibi uzantıları silsek zip olarak açılıyor data dosyaları şimdi hepsini öle açıp hepsini mş atcam dediğiniz yere bi de bende gamleft dosyası oluşmuş oraya mı atsam ki lğtfen yardımcı olunn

    YanıtlaSil
  68. Kardeş ben telefona kopyalarken bir uyarı veriyor: evet, dönüştür ve kopyala(önerilir) yazıyor altında da hayır sadece kopyala hangisini yapsam daha dogru bilgisi olan acill

    YanıtlaSil
  69. 001 uzantılı olan dosya hasarlı diyor anlamadım gitti :S

    YanıtlaSil
  70. Link 1e bir bakarmısın Kırık sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler sağlam. Link.TL yönlendirmesinden gelen dosyanın siteyle bir alakası yoktur

      Sil
  71. Anıl kardeş ben oyunu samsung galaxy S4 e kurudm oyuna basıyorum modern combat zero 4 diye resmi geliyor oyun açılıyor gibi oluyor 1 sn sonra oyun kendiliğinden kapanıyor neden böyle oluyor yardımcı olursan sevinirim. cevabını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  72. 2.nci apk ile talimatları birebir uyguladım oyun calıstı..gayet hızlı kasma felan bişey yok ama oyun biraz zor gibi htc desire x telefonm

    YanıtlaSil
  73. oyun bitti bile :D Çok TEŞŞEKKURLER

    YanıtlaSil
  74. kardeşim ellerin dert görmesin bir tanesin galaxy s4 te açamadım ilk önce ama alternatif limki indirdim kurdum freedom uygulamasından dolayı oyun açılmıyormuş freedom u kapadım yaptım oyun oldu
    bilginize freedom çoğu oyunu engelleyebiliyor kapatıp öyle oyunları kurun çoooooook tşk ederim çok mutlu oldum :)))) içime dert olmuştu ya

    YanıtlaSil
  75. hocam ben playstoredan indirmem rağmen ilk aylarda çalısıyodu fakat şimdi oyunu silip tekrar indirmeme rağmen oyun açılıyor yuvarlak şerit yanıp sönüyor hemde para verdiğim halde oldu bu sorun bu konu hakkında görğşlerinizi bekjlıyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇILGIN HIRSIZ v4.6.0f Hile MOD APK | PARA KOSTÜM ANTİ BAN HİLELİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)

Dream League Soccer 2016 v3.041 MOD APK - PARA COIN HİLELİ

Android APK+OBB Oyunları Nasıl Yüklenir? (Resimli Anlatım)

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

Wonder Zoo - Animal Rescue! [Hileli Offline] v2.0.4a (MOD APK) - SINIRSIZ PARA CAN HİLESİ

Bus Simulator PRO 2016 v1.0 (APK) - Android için otobüs simülasyon oyunu

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)