Grand Theft Auto III v1.6 (APK+DATA)


Grand Theft Auto III Android Full APK

2001 yılında piyasaya çıkan ve oyun dünyasının bugün geldiği durumu şekillendirmede büyük etkisi olan oyunlardan bir tanesi de Grand Theft Auto III, yani herkesçe bilinen adıyla GTA 3 oldu. Çıktığı dönemlerde adını duymayan neredeyse hiç kimsenin kalmadığı bu efsane oyun şimdi de Android işletim sistemi yüklü mobil cihazlar için indirilebilir durumda.


APK LİNKİ

DATA LİNKİ

!!! KURULUM !!!
1. APK ve DATA dosyalarını indirin.
2. .rar'dan çıkan "com.rockstar.gta3" adlı
klasörü"Hafıza/Android/obb" kısmına atınız.
3. APK dosyasını herhangi bir yere atın.
4. APK dosyasını yükleyin.
5. Oyunu çalıştırın.
6. İyi Eğlenceler :)

Not: GTA:Vice City indirmek için tıklayın

Yorumlar

  1. DAtayı attığım halde indrime istiyor?

    YanıtlaSil
  2. hocam oyun kasma olmadan oynuyor fakat birden bire donup kalıyor tel hiç bi şekilde müdahale edemiyorum ne yapmam gerek desire z telim kullandığım rom cyanogenmod 9.1

    YanıtlaSil
  3. 001 den başka hiçbiri verdiğin programda görünmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten görünmemesi lazım sen sadece 001 adlı dosyayı seçicen gerisine karışmıcan

      Sil
  4. kardeşim Allah razı olsun süpersin kurdum valla :)

    YanıtlaSil
  5. kardeşim benim tabletim indiriyor Xapk filed oluyor lütfen cevap verin

    YanıtlaSil
  6. kardesim bu hj split programını yüklemek zorundamıyız? reklam yapmayayım ama senin gibi bu işi yapan çok büyük bir site daha var ve bütün partları indirip sadece part 1i alarak aynı işlemi yapabiliyoruz. bunun çözümünü bulabilirsin bence. ki o şekilde daha çok ziyaretçi edinirsin

    YanıtlaSil
  7. YA KARDESIM 6 TANE OYUN INDIRDIM 1 TANESI ACILDI DIYERLERI ACILADI UNIT SORUNU WAR Xapk filed OLUYOR ADAM GIBI ACIKLAMA YAP YADA INDIR VIDIYOSUNU CEK AT AYNISI YAPIYORUZ ACILMIYOR OYUNLAR SITE OOLU BENCE SAMSUNG GRAND DUOS İ9082 TELEFONUM

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. eyyvallah kardeşim oyun sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
  10. Ben obb içerisine data dosyasını atmama rağmen hala benden indirme istiyor hardım

    YanıtlaSil
  11. oyunu yükledim sorunsuz çalıştı teşekkürler fakat hile yazabilmek için bir program buldum adı GTA 3 ANDROID CHEATS + Game Keyboard Download indirsem çalırşırmı acaba

    YanıtlaSil
  12. s3 mini var internet yok :D açılmadan oyundan atıyo napıyyım ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D s3 var internet yok aynı sorun bendede vardı ama sonra kendi kendine çözüldü :D

      Sil
  13. admin bu hjsplint indirdiğim dosyaları görmüyo yardımcı olabilirmisiniz xp kullanıyorum ve indirdiğim dosyaların sonunda 001 fln yazmı herbirinin isimleri buna benzer ''0B864wXMSI1HOOU5CcVA2d1BweFk'' acaba sadece 7ve vistadamı hjsplit programı görüyo xpde gören program varsa rica edebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi olabilir tam bir bilgim yok. Ancak Google'da '.001 uzantılı dosyaları xpde açmak' vb. şekillerde arama yaparsanız daha doğru sonuçlara ulaşabilirsiniz

      Sil
  14. Apk dosyasını atıyorum hafıza kartına fakat bulmuyor ..Yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  15. Google Playde Çalışır yazıoda bilmiom Samsung Galaxy Tab 3 te calışırmı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Amazing Spider-Man 2 [Offline] v1.2.0m (APK+OBB)

Farming Simulator 18 v1.1.0.2 (Para Hilesi) MOD APK

Spider-Man Unlimited [Hile] v1.8.1b (MOD APK)

Helikopter Saldırısı 3D Hileli v1.0.3 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLESİ

Farming Simulator 16 (Hileli/Normal) v1.1.0.5 APK+OBB

Football Manager Handheld 2015 v6.3 (APK)

Lego® Nexo Knights™ Merlok: 2.0 [Hileli] v1.0.1 (MOD APK) - ATAK GÜÇ HİLESİ

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)